کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

رضایت نسبی تیم ملی از زمین تمرین اردن+عکس

  • کد خبر: ۸۷۹۴۶
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
رضایت نسبی تیم ملی از زمین تمرین اردن+عکس
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه ششمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا را مقابل سوریه برگزار خواهد کرد. این بازی در اردن برگزار می‌شود و ملی پوشان از کیفیت زمین تمرین ابراز رضایت نسبی کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی بازی با لبنان را با برتری به پایان برد که میزبان از هیچ کوششی برای تخریب روحیه بازیکنان ایرانی فرو گذار نکرد و با انتخاب یک زمین تمرین چمن مصنوعی درواقع مشکل بزرگی را پیش روی فوتبال ایران قرار دادند تا شاید در بازی با لبنان دچار مشکل شود. این حربه، اما جواب نداد ودرنهایت تیم ملی ایران در واپسین دقایق بازی با لبنان توانست بازی باخته را با پیروزی تاخت بزند و به بازی با سوریه بیندیشد.

این بازی طبق برنامه درکشور اردن برگزار می‌شود و سوری‌ها این کشور را برای میزبانی انتخاب کرده‌اند. از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که آن مشکلاتی که در لبنان وجود داشت دراردن وجود ندارد و شرایط نسبتا بهتری برای تیم ملی فوتبال ایران ایجاد شده است.

شریفی، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال دراین خصوص می‌گوید: تیم ملی زمان حضورش در لبنان نتوانست در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه تمرین خاصی انجام بدهد و تمرینات خود را در چمن مصنوعی برگزار کردیم. خدا را شکر در اردن شرایط متفاوت‌تر است، نمی‌گویم زمین الکرامه خیلی عجیب و غریب و خوب بود، اما زمین تمرینی که شب گذشته شاهدش بودیم کیفیتی معمولی داشت، هر چند پستی و بلندی و اتفاقات این مدلی دارد که ممکن است به بازیکنان آسیب بزند، اما از وضعیت زمین چمن مصنوعی لبنان بهتر است.

حالا باید دید که تیم ملی با توجه به شرایط بهتری که با آن روبه رو است درصحنه رقابت با تیم ملی فوتبال سوریه چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد. تیم ملی در بازی رفت موفق شد با گل علی جهانبخش سوریه را شکست دهد.

رضایت نسبی تیم ملی از زمین تمرین اردن+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->