افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟ آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

آیت‌ا...‌علم‌الهدی: فلسفه حضور حضرت معصومه(س) در ایران پشتیبانی از انقلاب امامت

  • کد خبر: ۸۸۲۹۶
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
آیت‌ا...‌علم‌الهدی: فلسفه حضور حضرت معصومه(س) در ایران پشتیبانی از انقلاب امامت
نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: فلسفه نامه نوشتن امام رضا (ع) به حضرت معصومه (س) پشتیبانی از انقلاب امامت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: فلسفه نامه نوشتن امام رضا (ع) به حضرت معصومه (س) پشتیبانی از انقلاب امامت بود، اما متأسفانه این خواهر با شنیدن خبر شهادت در بین راه از شدت غم و غصه مریض شد و اولین شهیده بعد از امام رضا (ع) شد. ایشان در مدت حضور در ایران، ادامه‌دهنده خط امام رضا (ع) در این کشور بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در مراسم عزاداری روز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در بارگاه منور رضوی بیان کرد: امروز در خراسان سالروز دیگری هم وجود دارد که به توپ بستن حرم و گنبد مطهر امام رضا (ع) است.

وی افزود: در حدود ۱۱۳ سال قبل، گنبد مطهر و این بقعه منوره به‌وسیله تهاجم غافل‌گیرانه عوامل نابکار دولت استکباری روس تزاری مورد هتک حرمت قرار گرفت و گلوله‌باران شد. مردم مشهد و اهالی خراسان از آن روز تا به اکنون رسمشان این است که این سالروز را در کنار اقامه عزای خواهر کریمه این حضرت گرامی می‌دارند و مظلومیت جانکاه این حریم را مورد توجه قرار می‌دهند.

اولین قدم استکبار دشمنی با اهل‌بیت (ع) است

آیت‌ا... علم‌الهدی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی، استکبارستیزی به‌عنوان یک اصل اساسی برای همه مردم و همه نسل‌ها مطرح شده است، خاطرنشان کرد: امروز جهات مختلف استکبار‌ستیزی در جامعه انقلابی ما آن‌چنان توسعه دارد که تنها مسئله یادآوری و مسئله تهاجم شرق در ۱۱۳ سال قبل افراد را متوجه نابکاری استکبار نمی‌کند، بلکه مسئله دشمنی با اهل‌بیت (ع) از بعد رحلت پیامبر (ص) آغاز شد و در هر دوره‌ای از حکومت حاکمان طاغوتی که بر سرنوشت مسلمانان مسلط شده‌اند، وجود داشته است و دشمنان قدم اولشان دشمنی با اهل‌بیت (ع) است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->