نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

نشانه‌های بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی در مصاحبه اسکوچیچ

  • کد خبر: ۸۸۵۸۹
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
نشانه‌های بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی در مصاحبه اسکوچیچ
دراگان اسکوچیچ با نام بردن از مهدی طارمی به عنوان یکی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران احتمال بازگشت این مهاجم به تیم ملی را در اردوی بعد قوت بخشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حذف مهدی طارمی از فهرست تیم ملی یکی از مهم‌ترین اتفاقات فوتبال و حتی ورزش ایران در سال جاری است. تصمیمی که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در متن آن قرار دارد و به عنوان مجری اصلی آن شناخته می‌شود. مرد کروات که در همه سال‌های فعالیتش در فوتبال ایران از داشتن کاریزما و شخیصتی نافذ در تنگنا بوده، می‌کوشد با این شگرد اعتبار تازه‌ای را برای خود به وجود آورد. اقدامی که شاید او را به عنوان یک مربی قاطع دراذهان عمومی جا بیندازد.  

حذف طارمی، اما موافقان و مخالفانی داشته و رویه اسکوچیچ با تایید همه اهالی فوتبال مواجه نیست. با این حال اسکو به اجرای برخی اصول درتیم ملی تاکید دارد و براین باور است که باید پای یکسری قواعد ایستاد.

با این وجود، اما به نظر می‌رسد در اردوی آتی تیم ملی شاهد حضور طارمی باشیم و این مهاجم دوباره برای تیم ملی به میدان برود.

اسکوچیچ به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که نشانه‌هایی از بخشش طارمی در آن موج می‌زند. سرمربی کروات تیم ملی می‌گوید: آزمون برای زنیت بازی می‌کند و به مدت ۳ سال توانست به آقای گلی لیگ این کشور دست پیدا کند. ایران طارمی را هم دارد که بهترین بازیکن پورتو است. ما جهانبخش هم را داریم که برای فاینورد هلند بازی می‌کند. تیم ملی ایران، تیمی بالانس و قدرتمند است و مشخصاً در کنار ژاپن، استرالیا و کره جنوبی سزاوار این است که دنیا آن را مشاهده کند و سزاوار این است که در جام جهانی حضور پیدا کند و مُبلغ فوتبال آسیا باشد.

این اظهارات شاید نشانه‌ای از بازگشت مهاجم ملی پوش ایرانی تیم پورتو باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->