برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نتایج نامطلوب تیم‌های بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۸۸۶۸۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
نتایج نامطلوب تیم‌های بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان
نمایندگان خراسان رضوی در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال هیچ‌کدام پیروز نشدند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بازی‌های این هفته لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال برای نمایندگان خراسان با یک تساوی و یک باخت همراه بود. تیم چیپس‌کامل بعد از ۳ شکست بالاخره اولین سهم خود از امتیازات لیگ برتر فوتسال را به دست آورد و کیان نیشابور در بازی دوم خود، در‌حالی‌که می‌توانست اولین پیروزی خود را رقم بزند، تن به شکست خارج‌از‌خانه داد.

یک‌امتیاز خانگی، سهم چیپس شد

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان، هفته شکسته‌شدن طلسم باخت‌های نماینده مشهد بود. چیپس‌کامل برای سومین‌بار در خانه میزبان بود و شانس زیادی داشت تا بتواند با غلبه بر حریف نه‌چندان‌سخت خود، پیروز از میدان بیرون بیاید و اولین امتیاز خود از لیگ برتر فوتسال را به جیب بزند.
در گروه‌یک، تیم چیپس‌کامل مشهد میزبان پویندگان صنعت فجر شیراز بود. تیم مشهد با هدایت زهرا غلامی تصمیم داشت در چهارمین بازی نوار شکست‌های پیاپی را قطع کند؛ البته آن‌ها به این هدف رسیدند، اما برنده نشدند.

جدال دختران چیپس کامل با پویندگان فجر شیراز، دیداری نزدیک و پایاپای بود. میزبان پیروزی را در چنگ خود داشت، اما نتوانست از آن محافظت کند و در انتها با تساوی ۳‌بر‌۳ به پایان رسید. مائده یوسفی، سمانه فرجی و مریم مرادی گل‌زنان تیم چیپس‌کامل مشهد در این بازی بودند که در این فصل برای اولین‌بار پایشان به گل‌زنی باز شد.

صعود یک‌پله‌ای مشهدی‌ها

چیپس‌کامل مشهد با این تساوی در جدول گروه نخست، یک‌امتیازی شد و با صعود یک‌پله‌ای در رده ششم این گروه هفت‌تیمی قرار گرفت. چیپس‌کامل در این فصل در بازی‌های گذشته برابر تیم‌های مس کرمان، پالایش نفت آبادان و بوتا‌پارس ایرانیان شکست خورده بود. تیم مشهد هفته آینده جمعه ۵‌آذر، میهمان هیئت فوتبال رودان خواهد بود و باید برای حفظ امتیاز خود در لیگ برتر در انتهای فصل، این دیدار خارج‌از خانه را پیروز شود. هیئت رودان در همه بازی‌های خود شکست خورده است.

دیدار پالایش نفت آبادان، صدرنشین گروه‌یک، با بوتاپارس نیز برنده نداشت و ۲‌بر ۲ به پایان رسید. فاطمه ارژنگی، بازیکن مشهدی، برای بوتاپارس گل‌زنی کرد. فرهان ملارد ۶‌بر ۴ هیئت رودان را شکست داد. نصر فردیس ۶‌بر‌۲ حفاری اهواز را شکست داد. این بازی ۲ گل‌به‌خودی داشت. فرزانه توسلی، گلر نصر، نیز برای تیمش گل‌زنی کرد. پیکان، تیم صدرنشین گروه دوم، نیز ۴‌بر ۲ هیئت اصفهان را از پیش‌رو برداشت.

باخت نزدیک دختران «کیان» خارج‌از‌خانه

هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت‌۱۳ روز جمعه ۲۸‌آبان با ۶ دیدار به‌صورت هم‌زمان آغاز شد و پالایش گاز در ورزشگاه عدالت ایلام میزبان کیان نیشابور بود.
پالایشی‌ها که هفته نخست را با شکست تلخی پشت‌سر گذاشته بودند، ۳ امتیاز این بازی خانگی را حیاتی می‌دانستند و از‌سوی‌دیگر کیان، تیم تازه‌لیگ‌برتری، نیز با شکست سنگینی مقابل خاتون بم به ایلام سفر کرده و به‌دنبال اولین سهم خود از لیگ برتر بود. هر ۲ تیم برای جبران مافات به میدان آمدند و همین، نوید یک بازی گرم و تهاجمی از‌سوی هر ۲ تیم را به هواداران می‌داد.

شاگردان ندا عزیز‌پور در ابتدا رو‌به‌بازی مالکانه آوردند و رفته رفته به دروازه حریف نزدیک می‌شدند. موقعیت‌های نصفه‌نیمه ایلامی‌ها راهی به دروازه کیان نداشت تا سرانجام میزبان در اواسط نیمه اول توسط روناک جعفر‌زاده به گل رسید. در ادامه خطری جدی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و نیمه نخست با همان یک‌گل به پایان رسید. در نیمه دوم کیان به فشار حملات خود اضافه کرد و توانست بازی را روی ضربه فاطمه شجاعی به تساوی بکشد و امیدوار به کسب حداقل امتیاز، ایلام را به مقصد خانه ترک کند. دختران ایلامی که به این راحتی‌ها قصد از‌دست‌دادن ۳ امتیاز را نداشتند، سراپا حمله شدند و توانستند گل برتری را توسط روژین تمریان به ثمر برسانند. در ادامه نیز این میزبان بود که از اندوخته خود دفاع کرد و با نتیجه ۳ بر‌۱ به پیروزی رسید.

پالایش گاز با این نتیجه سه امتیازی شد و در رده هفتم جدول دوازده‌تیمی لیگ‌برتر جای گرفت. کیان نیشابور نیز بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی‌۶ به قعر جدول سقوط کرد. کیان درواقع هم‌امتیاز با ۲ تیم انتهای‌جدولی همیاران آذربایجان غربی و نماینده البرز است که همگی صفر امتیاز دارند؛ اما تفاضل گل، آن‌ها را در رده‌های دهم تا دوازدهم قرار داده است. دختران کیان هفته آینده نیز باید خارج‌از‌خانه بازی کنند و راهی اصفهان شوند.
برخلاف دیدار ۲ تیم انتهای‌جدولی، در بازی‌های دیگر جشنواره‌های گل برپا شد. سپاهان اصفهان در این هفته میزبان سارگل بوشهر بود که میهمان ۸ گل خورد و به جنوب بازگشت. هاجر دباغی به‌تن‌هایی در نیمه نخست ۴ گل به ثمر رساند و پوکر کرد. سپاهان با این برد هم‌امتیاز با خاتون بم باقی ماند و در رده دوم جای گرفت.

شاید جذاب‌ترین بازی، دیدار نخست نایب‌قهرمان آسیا در لیگ‌۱۴۰۰ بود. شهرداری سیرجان بعد از نایب‌قهرمانی در آسیا، کار خود را پرگل و پرقدرت از هفته دوم آغاز کرد. ملی پوشان شهرکرد که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را سپری می‌کند، در مصاف با قهرمان فصل گذشته ۷‌بر ۰ شکست خورد. پیروزی تیم مریم جهان‌نجاتی شروعی بر پروژه حفظ قهرمانی لیگ است، جایی‌که تیم‌های پرمهره‌ای، چون خاتون بم و سپاهان اصفهان رقبای این تیم برای تکرار قهرمانی هستند.

خاتون بم هم بعد از پیروزی پرگل برابر کیان در این هفته توانست ۴‌بر ۰ تیم هیئت فوتبال البرز را شکست دهد. خاتون با این برد صدرنشین باقی ماند. زارع‌باتری سنندج هم برابر همیاری آذربایجان ۴‌بر ۰ به پیروزی رسید. تنها‌بازی بدون گل و بدون برنده این هفته به دیدار ملوان و ذوب‌آهن اختصاص یافت که اتفاقا مهمان ویژه‌ای داشت و سرمربی تیم ملی این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->