نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

محمد بنا: کشتی‌گیران را از جوانی زیر‌نظر دارم

  • کد خبر: ۹۰۰۹۶
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
محمد بنا: کشتی‌گیران را از جوانی زیر‌نظر دارم
توضیحات محمد بنا درباره چرخه انتخابی و نحوه ورود کشتی‌گیران به اردوی تیم ملی را در این مطلب می‌خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آقای خاص کشتی ایران دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس، تنها‌راه رسیدن به دوبنده تیم ملی را شرکت در مسابقات انتخابی عنوان کرد. محمد بنا دیروز ضمن تأیید این نکته گفت: هیچ کشتی‌گیری از الان انتخاب‌شده نیست و اگر کسی بدون عذر موجه در قهرمانی کشور شرکت نکند، قطعا شانس کسب دوبنده تیم ملی را از دست خواهد داد.

چرخه انتخابی از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌شود

وی درباره چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سال گذشته به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که وجود داشت، نتوانستیم آن‌طور که دلمان می‌خواهد، چرخه انتخابی را برگزار کنیم؛ اما با‌وجود‌این هیچ کشتی‌گیری بدون مسابقه و رقابت و نشان‌دادن شایستگی، ملی‌پوش نشد. بنا تصریح کرد: امسال با سال گذشته بسیار متفاوت است و از همین‌جا می‌گویم چرخه انتخابی از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌شود و کسانی که مجوز حضور در مراحل بعدی را ندارند، اگر بدون عذر موجه در قهرمانی کشور شرکت نکنند، قطعا شانس کسب دوبنده تیم ملی را از دست خواهند داد.

هیچ کشتی‌گیری از الان انتخاب شده نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان درباره دادن سهمیه به تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان و زیر ۲۳‌سال حاضر در رقابت‌های جهانی روسیه و صربستان برای حضور در جام تختی گفت: به‌هرحال کشتی‌گیری که صاحب دوبنده تیم ملی می‌شود، قطعا شایستگی خود را نشان داده است و هدف اصلی فدراسیون و کادر فنی نیز جوان‌گرایی و نگاه به المپیک‌های‌۲۰۲۴‌و‌۲۰۲۸ است و ما این شانس را به این نفرات به‌همراه کسانی که در نروژ مدال نگرفته‌اند، داده‌ایم که به‌صورت مستقیم در جام تختی حضور یابند تا با حضور نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور و کسب سهمیه جام تختی، شاهد یک انتخابی تمام‌عیار باشیم و فقط ما به ۷ مدال‌آور خود در رقابت‌های جهانی و المپیک و نفر اول زیر ۲۳‌سال جهان که قبلا امتحان خود را در رقابت‌های بین‌المللی و رسمی نشان داده‌اند، اجازه این را داده‌ایم که از این مسابقات معاف باشند.

بنا تأکید کرد: هیچ کشتی‌گیری از الان انتخاب‌شده نیست و حتی نفراتی که از رقابت‌های جام تختی معاف هستند، باید به‌همراه نفراتی که از دل رقابت‌های جام تختی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند، به تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی اعزام شوند و پس از آن کادر فنی ارزیابی‌اش را برای انتخاب نفرات خود جهت اعزام به ۲ رقابت مهم بازی‌های آسیایی هانگژو چین و رقابت‌های جهانی صربستان انجام خواهد داد.

عملکرد کشتی‌گیران را از دوران جوانی زیرنظر دارم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان صحبت‌هایش گفت: بیش از ۱۶‌سال است که در کشتی فرنگی کشور به‌عنوان سرمربی تیم ملی کار کرده‌ام و در این سال‌ها هدفی جز افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم عزیز کشورمان نداشتم. سعی کردم که در انتخاب کشتی‌گیران عدالت را رعایت کنم و کسی که شایسته‌تر و مستحق‌تر است، راهی رقابت‌های جهانی و المپیک شود. شاید باور نکنید، من عملکرد کشتی‌گیران را از دوران جوانی زیرنظر دارم و اگر بدانم کشتی‌گیری مستعد حضور در تیم‌های ملی است، به‌هر‌نحوی که بتوانم، راه را برای حضورش در اردو‌های تیم ملی باز می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->