نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

طبسی: بازیکن مشهدی به‌دلیل خطرات سفر به بحرین اعزام نشد

  • کد خبر: ۹۰۲۱۸
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
طبسی: بازیکن مشهدی به‌دلیل خطرات سفر به بحرین اعزام نشد
مربی خراسانی تیم ملی پاراتنیس‌روی‌میز دختران گفت: بازیکن مشهدی به دلیل خطرات به مسابقات پاراتنیس روی میز بحرین اعزام نشد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم ملی پاراتنیس‌روی‌میز دختران کمتر از ۲۳‌سال با حضور چهره‌های مشهدی در بحرین به میدان می‌رود. هم‌اکنون از ۳ پینگ‌پنگ‌باز تیم ملی دختران، ۲ بازیکن و یک مربی مشهدی هستند و یکی از قهرمانان مشهدی نیز به‌دلیل اولویت سلامت ورزشکار با کاروان ایران اعزام نشد. کاروان ایران با ۱۲۰ ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان‌۲۰۲۱ بحرین شرکت کرده است. این مسابقات از ۱۱‌تا ۱۵‌آذر به میزبانی کشور بحرین و در شهر منامه برگزار می‌شود.

در ۳ دوره قبلی، ایران نایب‌قهرمان شده است و حالا امیدوار است تا بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند. در فهرست اعزامی ایران، نام ۱۲۰ ورزشکار و ۴۴ مربی در رشته‌های پاراتنیس‌روی‌میز، پارابدمینتون، پاراتکواندو، گلبال، پارادو‌و‌میدانی، پارا‌شنا، پاراوزنه‌برداری، بوچیا و بسکتبال‌با‌ویلچر دیده می‌شود. از‌این‌میان حضور دختران خراسانی در تیم ملی پاراتنیس‌روی‌میز درخورتوجه است. ۲ پینگ‌پنگ‌باز به‌همراه مربی مشهدی، نمایندگان استان در مسابقات منامه هستند. فرزانه طبسی، مربی مشهدی پاراتنیس‌روی‌میز ایران که در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز هدایت دختران خراسانی را برعهده دارد، با کسب عناوین برتر توسط تیمش، به‌همراه شاگردانش به اردوی تیم ملی دعوت شد و حالا او به‌همراه شاگردانش راهی مسابقات پاراآسیایی شده است.

طبسی درباره تیم ملی پاراتنیس‌روی‌میز تصریح کرد: تیم ملی پاراتنیس‌روی‌میز دختران و پسران که از شهریور تا آذر در ۳ اردوی آماده‌سازی شرکت کردند، هفتم آذر‌ماه همراه کاروان جمهوری اسلامی ایران، راهی مسابقات پاراآسیایی کمتر از ۲۳‌سال شدند.

او ادامه داد: در بخش دختران ۳ ورزشکار حضور دارند که ۲ نفر از آن‌ها، فاطمه محمدی و حنانه نجاتی، در کلاس ایستاده و نرگس قابلی در کلاس نشسته بازی خواهند کرد. البته زهرا انصاریان، بازیکن ارزنده استان خراسان رضوی که دارنده مدال طلای مسابقات سال‌۲۰۱۷ امارات بود نیز در همه این اردو‌ها شرکت داشت که چند روز قبل از اعزام، به‌دلیل خطرات سفر و کرونا، با تصمیم فدراسیون پزشکی‌ورزشی با حضور او در فضای مسابقات مخالفت شد.

مربی تیم ملی پاراتنیس‌روی‌میز بانوان درباره تعداد خراسانی‌های تیم ملی گفت: در ابتدا ۵ نفر از استان خراسان رضوی به اردو دعوت شدند که شامل ۴ بازیکن به‌همراه خودم به‌عنوان مربی بود. مهتاب رمضانی در کلاس ایستاده و زهرا انصاریان در کلاس نشسته از ترکیب حذف شدند و در‌نهایت نرگس قابلی و فاطمه محمدی، هر دو از ورزشکاران ارزنده استان، به‌همراه خودم به‌عنوان مربی تیم در این مسابقات حضور داریم.

او با اشاره به شانس مدال‌آوری دختران پینگ پنگ‌باز خاطرنشان کرد: هر امکانی وجود دارد و قابل‌پیش‌بینی نیست، اما به لطف خدا برای کسب مدال به میدان می‌رویم. ما امیدواریم هر ۳ ورزشکار حاضر در تیم و همین‌طور پسران پرتلاش در تیم آقایان به بهترین نتایج دست پیدا کنند.
طبسی همچنین گفت: مدیریت این تیم برعهده دکتر سیما لیموچی است؛ فردی متخصص و متعهد که برای بچه‌های تیم زحمات زیادی کشیده است؛ به‌ویژه برای زهرا انصاریان، تلاش‌های بسیاری کردند تا در تیم بماند، ولی متأسفانه امکانش فراهم نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->