نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

ایراندوست: تیم‌ها دعوت تیم ملی فوتبال بانوان را نمی‌پذیرند

  • کد خبر: ۹۱۱۸۶
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
ایراندوست: تیم‌ها دعوت تیم ملی فوتبال بانوان را نمی‌پذیرند
جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا حدود یک‌ماه دیگر آغاز می‌شود و ایران برای اولین‌بار به این رقابت‌ها راه پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا حدود یک‌ماه دیگر آغاز می‌شود و ایران برای اولین‌بار به این رقابت‌ها راه پیدا کرده است. از طرفی قرعه سختی دارد و با چین، چین‌تایپه و هند هم‌گروه است. تیم‌های قدرتمندی که بار‌ها سابقه حضور در این تورنمنت را دارند و حتی چین با ۸ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم جام ملت‌هاست. در این شرایط ایران جز اردو‌های داخلی، برنامه دیگری ندارد. اردوی بلژیک لغو شد و مریم ایراندوست هم اعلام کرده است هیچ تیمی حاضر به برگزاری بازی دوستانه با ایران نیست.

خیلی از منتقدان، نوک پیکان را به‌سمت شهره موسوی، نایب رئیس بانوان در فدراسیون فوتبال، گرفته‌اند که حضوری تأثیرگذار برای بانوان در فدراسیون نداشته است. با این‌حال ایراندوست و شاگردانش ناامید نیستند و همچنان اردو‌های تیم ملی را دنبال می‌کنند. مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، درباره شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: یکی از دغدغه‌های تیم ملی، نداشتن بازی تدارکاتی است. شرایط تیم ملی سخت است.

تنها‌بازی تدارکاتی ما بازی با شارلوای بلژیک بود که خیلی امیدوار بودیم بتوانیم کمپ خوبی داشته باشیم و با یک تیم اروپایی بازی کنیم. متأسفانه این بازی لغو شد، چون در رنکینگ، شرایط خوبی نداریم. خیلی از تیم‌ها دعوت ما را نپذیرفتند. برای اولین‌بار در میان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنیم و متأسفانه خیلی کم‌تجربه هستیم. برنامه‌ای که من داده بودم، هر ماه یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بودیم تا با ۴ بازی خوب به این تورنمنت برویم.

او درباره لغو بازی تدارکاتی با بلژیک گفت: همه‌چیز از سمت فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک و باشگاه شارلوا مهیا بود که با پرواز چارتر به بلژیک برویم، اما از‌سوی شورای برون‌مرزی مجوز داده نشد و متأسفانه تیم ضرر کرد و این ضربه را خوردیم. ایراندوست افزود: از‌سوی‌دیگر بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و آسیب‌دیدگی‌ها و اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد، شرایط خوبی نیست. فدراسیون همه شرایط را برای ما فراهم کرد و دلسوزانه و حمایتگر بود؛ اما بعد از صعود، اتفاق‌هایی رخ داد که ما خیلی دغدغه داریم. لغو بازی تدارکاتی مشکل‌ساز است و نتیجه آن را هم در آینده می‌بینیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به اردویی که درحال برگزاری است، گفت: آسیب‌دیده‌های لیگ را داشتیم و متأسفانه نتوانستیم مسائل تاکتیکی و فنی را پیاده کنیم. گلنوش خسروی امروز زانوی پایش را جراحی کرد. هنوز نمی‌دانیم ۳ نفر دیگر از بازیکنانمان می‌توانند در اردوی آینده کار کنند یا نه. همچنین زهرا سربالی، غزاله بنی‌طالبی و هاجر دباغی در بازی هفته گذشته لیگ آسیب دیدند.

او درباره نیامدن افسانه چترنور، بازیکن شهرداری سیرجان، به اردوی تیم ملی اظهار کرد‌: چترنور شرایط و دغدغه‌های خودش را دارد. او را دوست داریم، اما او دوست دارد با تیم باشگاهی خودش کار کند. او بازیکن خوبی است، ولی در مرحله اول مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز حضور نداشت و تیم عملکرد خوبی را داشت. جایگزین چترنور را داریم.

ایراندوست درباره دعوت از سارا قمی به اردوی تیم ملی، گفت: در ۲ سال گذشته بازی خداحافظی در شأن او برگزار نشد. از او دعوت کردیم به این اردو بیاید که هم با تیم هماهنگی پیدا کند و هم فکر می‌کردیم تیم ملی ازبکستان به ایران می‌آید و می‌توانیم بازی خداحافظی با ازبکستان برای کاپیتان تیم ملی بگیریم. وقتی سارا به اردو آمد، متوجه شدیم که ازبکستان به ایران نمی‌آید. قمی در این اردو توانایی‌های خودش را نشان داده است و فکر می‌کنم در اردوی بعدی هم بیاید.

در‌نهایت ۲۳ بازیکنی که بهترین هستند و می‌توانند هدف ما یعنی صعود از گروهمان را عملی کنند، به مسابقات اعزام می‌شوند. ایراندوست با اشاره به پرداخت‌شدن پاداش صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا پاداش‌هایمان را گرفتیم. مثل پاداش فوتسالی‌ها نشد و همه پاداش‌هایشان را دریافت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->