حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازگشت بانوان فوتبالیست به ایران

  • کد خبر: ۸۲۰۶۴
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
بازگشت بانوان فوتبالیست به ایران
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان به تهران برگشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان پس از صعود به جام ملت‌های آسیای هند، روز گذشته با پرواز اختصاصی وارد تهران شد. اعضای تیم ملی فوتبال بانوان در فرودگام امام خمینی (ره) با استقبال حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی، و شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، مواجه شدند.
تیم ملی فوتبال کشورمان که برای اولین بار به مسابقات جام ملت‌های آسیا راه یافته است، دی ماه امسال باید در این رقابت‌ها که در هندوستان برگزار می‌شود، شرکت کند.

ایراندوست: به تیم ملی بانوان شخصیت داده شد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: خدا را شاکرم به خاطر لطف و بزرگی اش. قدر دان تک تک شاگردانم هستم که با غیرت و تلاش به مصاف حریف قدرتمند خود رفتند و تا دقیقه آخر از جنگیدن دست بر نداشتند و در نهایت پیروز میدان شدند.

مریم ایراندوست ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه‌ها و اردو‌های داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد، برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال بانوان ارزش و بهایی داده شد که نتیجه اش صعود تاریخی به جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا بود. در واقع عزیزی خادم با شخصیتی که به تیم داد، باعث شد تا دختران ایران زمین در کنار کادر زحمتکش تیم ملی فوتبال بانوان، در عرصه آسیایی موفق شوند.

تلاش‌های شبانه روزی شاگردانم به بار نشست. حمایت‌های رئیس فدراسیون باعث صعود ایران به جام ملت‌ها شد. از وی به خاطر تمام حمایت هایش تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال بانوان افتخار آفرین ایران، بتوانیم باز هم باعث شادی مردم عزیز کشورمان باشیم. وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که در این صعود نقش داشتند، به ویژه شهره موسوی، تشکر می‌کنم که ما را در این راه سخت تنها نگذاشتند و کادر فنی به همراه بازیکنان تیم ملی پاسخ حمایت هایشان را با این صعود دادند.

تقدیر سفیر ازبکستان از ملی پوشان

اعضای تیم ملی پیش از عزیمت به کشورمان در ضیافت شام سفیر ایران در ازبکستان شرکت کردند. شاگردان مریم ایراندوست همراه با کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان میهمان حمید نیرآبادی، سفیر ایران در تاشکند، بودند. نیرآبادی در این دیدار خطاب به زنان ملی پوش کشورمان گفت: شما دختران ایرانی باعث افتخار کشور هستید. ایرانی‌های مقیم تاشکند از بازی‌های شما برابر بنگلادش و اردن لذت بردند. امیدوارم با این انگیزه و غیرت پیش بروید و دعا می‌کنم که همیشه در میادین پیش رو موفق باشید. سفیر کشورمان در ازبکستان ادامه داد: شما سفیران ایران در کشور ازبکستان هستید و پیگیر نتایج شما در مسابقات بودم. صعود شما به مسابقات جام ملت‌های آسیا نشان از توانمندی و اقتدار شما می‌دهد. با این صعود باعث شادی میلیون‌ها ایرانی شده اید.

وی تأکید کرد: پیروزی درخشان شما برابر تیم‌های بنگلادش و اردن را به شما تبربک می‌گویم و از صعودتان بسیار خوش حال شدیم. شما شیرزنان ایران باعث افزایش غرور ملی شدید. خوش حالم که افتخار به اهتزاز در آوردن پرچم ایران به دست شما تلاشگران بوده و آرزوی موفقیتتان را در مسابقات جام ملت‌های آسیا دارم. در پایان این دیدار فاطمه علیپور، مدیر تیم ملی فوتبال زنان، تندیس یادگاری فدراسیون فوتبال را به سفیر کشورمان در ازبکستان اهدا کرد. ملی پوشان ایران به احترام و گرامیداشت اربعین حسینی در این دیدار شال مشکی بر سر داشتند.

سجادی: ورزش زنان در ۲ بخش قهرمانی و همگانی تقویت می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: بانوان ورزشکار ما هم اکنون با حجاب و حفظ ارزش‌ها قهرمان المپیک، پاراالمپیک، جهان و جزو برترین‌ها در آسیا هستند و ما موظف هستیم شرایط بهتری را برای افتخارآفرینی در میادین بین المللی مهیا کنیم.

سید حمید سجادی درباره پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل وزارت امور خانواده، زنان و جوانان، گفت: هرچه تصمیم گیری شود، ما به آن عمل می‌کنیم. ما سرباز ولایت، رهبری، مملکت و در خدمت دکتر رئیسی و عضو کوچکی از کابینه ارزشمند وی هستیم. خود را ملزم به همکاری و هم فکری با آنچه به خیر و صلاح مملکت پیش بینی، طراحی، تصمیم گیری و سیاست گذاری شود، می‌دانیم و باور داریم هر تصمیمی که گرفته شود، بهترین اتفاق است.

وی در ادامه توسعه ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت: معاونت تخصصی ورزش بانوان در تلاش است تا ضمن حفظ ارزش‌ها و حجاب بانوان، بستر و شرایط مناسب برای فعالیت آن‌ها برای پرداختن به ورزش در ۲ حوزه قهرمانی و همگانی را نیز مهیا کند. وی این نکته را مورد تأکید قرار داد که حرکت، پویایی، تحرک و فعالیت جسمی، همگی در کنار آموزه‌های دینی، شعائر مذهبی و ارزش‌های فرهنگی با ایجاد شرایط مناسب، توسعه پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->