قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پر درد بازنشستگان تامین اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود خرید و فروش جت شخصی در کشور آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

  • کد خبر: ۹۲۲۳۵
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان
بازه قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان حالا به محل جولان مدل‌های متنوعی از خودروهای نسبتا اقتصادی و البته تا حدی لوکس تبدیل شده است؛ به نحوی که می‌شود در آن بسیاری از مدل‌های مونتاژ داخل و یا نمونه‌های کارکرده خودروهای وارداتی را یافت که هرکدام مزیت‌های خاص خود را داشته و می‌توانند گزینه مناسبی برای مشتریان با این میزان بودجه باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مطلب قصد داریم گزینه‌های مطلوب حال حاضر بازار خودرو کشور را معرفی کنیم که با ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان قابل خریداری هستند تا مشتری بتواند در این بین انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

اگر می‌خواهید یک خودرو مناسب در رنج قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بخرید، از شما دعوت می‌کنیم تا این مطلب را تا آخر مطالعه کنید. ما در مقاله راهنمای خرید ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی چند گزینه مناسب را به شما معرفی می‌کنیم تا بر اساس نوع نیاز و سلیقه خود بتوانید از میان آنها یک ماشین مطلوب را خریداری کرده و از سواری با آن لذت ببرید.

بهترین ماشین های ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی برای خرید

جک S3 صفر کیلومتر

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

آن دسته از مشتریانی که فکر خرید یک کراس اوور کوچک و نسبتا کم دردسر را در ذهن دارند، به نظر ما بهتر است که روی جک اس ۳ بیشتر تحقیق کنند. این شاسی بلند کوچک در حال حاضر در نسخه صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۰ خود قیمتی در حدود ۵۳۰ تا ۵۴۰ میلیون تومان دارد و از مزایایی همچون سواری نرم، پیشرانه کم استهلاک، عملکرد فنی قابل قبول با شتاب حدود ۱۱ ثانیه و امکانات تقریبا متقاعدکننده مثل کروز کنترل، سیستم توقف در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایر، ترمز کمکی، دیلایت، اتولایت، چراغ بدرقه، فرمان برقی دو حالته حساس به سرعت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، نویگیشن، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، دوربین‌عقب، بلوتوث، USB ، دو کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن و سانروف بهره می‌برد. درنتیجه از لحاظ میزان رفاه و توان فنی می‌تواند تا حد زیادی لبخند به روی لب مشتریان به‌ویژه خانواده‌ها بیاورد.

ناگفته نماند که این کراس اوور کوچک از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی توانی در حدود ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر بیرون می‌کشد و آن را از طریق گیربکس سی وی تی اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌رساند. شتاب صفر تا صد جک S3 زیر ۱۱ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که نشان از عملکرد فنی مناسب این محصول کرمان موتور دارد. البته این خودرو از لحاظ فضای ردیف عقب کمی محدود بوده و عایق‌بندی کابین آن شاید تا حدی پایین‌تر از حد انتظار احساس شود. اما با وجود این می‌شود گفت جک S3 یکی از بهترین ماشین های موجود در بازه ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در بازار ایران محسوب می‌شود.

ام وی ام X33s اسپرت اتوماتیک AT نیوفیس صفرکیلومتر

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

شرکت مدیران خودرو در آخرین تغییراتی که روی کراس اوور ام وی ام X33S انجام داده، مدل نیوفیس این خودرو را که از لحاظ فنی نیز بهبود یافته طی سال ۹۹ وارد بازار کرده است. این کراس اوور جمع و جور در بخش فنی گیربکس جدیدی را به خدمت گرفته و دیگر اثری از جعبه‌دنده سی وی تی در آن مشاهده نمی‌شود؛ در عوض یک گیربکس اتوماتیک متعارف AT برای آن در نظر گرفته شده است که این تغییر باعث شده تا از لحاظ عملکرد فنی و میزان چابکی، ام وی ام ایکس ۳۳ اس نیوفیس بتواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد و چالاکی مهیج‌تری را ارائه دهد.

ضمن آنکه در بخش آپشن ها نیز موارد جدیدتری همچون اتولایت، سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل توقف در سربالایی، سنسور باد تایرها، فرمان برقی و گرمکن صندلی جلو به فهرست آپشن‌های ام وی ام ایکس ۳۳ اس AT اضافه شده تا این ماشین بتواند رفاه و ایمنی بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

ام وی ام X33S بازار دست دوم مناسبی دارد و به دلیل حضور مدت‌دار خود در ایران، از لحاظ قطعات پیشرانه و اکثر لوازم جانبی با مشکل خاصی روبرو نیست. البته میزان فضای صندلی‌های ردیف عقب این خودرو کمی محدودکننده به‌ویژه از لحاظ فضای پا و زانوها احساس خواهد شد که موجب نارضایتی افراد نسبتا بلند قد از حضور در این بخش می‌شود

گفتنی است موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری ام وی ام X33S اتوماتیک اسپرت قدرتی معادل ۱۳۹ اسب بخار به علاوه گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر و مصرف سوخت ۸.۴ لیتر را ارائه می‌دهد. کیفیت سواری و میزان چابکی خودرو نیز همان طور که اشاره شد بهبود پیدا کرده و این محصول جدید نسبت به گذشته عملکرد قابل قبول‌تری را ارائه می‌دهد. بنابراین می‌تواند در دسته بهترین ماشین‌ های ۶۰۰ میلیون تومانی جا بگیرد.

هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۶ فول آپشن

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

شاید بعضی از مشتریان بخواهند با مبلغ حدود ۶۰۰ میلیون تومان به سراغ مدل‌های کره‌ای کارکرده بروند و علاقه‌ای به خرید خودروهای چینی ندارند؛ برای این دسته از خریداران هم در رنج قیمت مذکور گزینه های مناسبی پیدا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۶ فول آپشن با موتور ام پی آی را در نظر گرفت.

 این سدان جمع و جور شهری به یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶ نیوتن ‌متر مجهز است و علی‌رغم حجم نه‌چندان زیاد پیشرانه توان مناسبی را برای انجام مصارف روزمره در اختیار راننده می‌گذارد. شتاب صفر تا صد آن نیز حدود ۱۱.4 ثانیه ارزیابی شده که رقم مناسبی برای یک خودرو خانوادگی به حساب می‌آید. این خودرو حدود ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند بنابراین اکسنت یک ماشین نسبتا کم‌مصرف هم به حساب می‌آید.

 همچنین فضای کابین آن می‌تواند محیط نسبتا راحتی در ردیف‌های جلو و عقب برای افرادی با قد حدود ۱۸۰ سانتیمتر فراهم بیاورد. در بخش امکانات رفاهی نیز این خودروی کره‌ای امکاناتی مثل سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل توقف در سربالایی، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد تایر، دی‌لایت، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت با دکمه‌های کنترل، نمایشگر ۷ اینچی با سیستم رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث USB ، نمایشگر دنده عقب در آینه، ۶ عدد کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، روکش صندلی چرمی، آینه‌های جانبی برقی و سانروف در لیست آپشن ‌های اکسنت وارداتی فول آپشن مشاهده می‌شود.

 بنابراین آن دسته از مشتریانی که می‌خواهند یک سدان کوچک با توان فنی متناسب و همچنین مصرف سوخت پایین، کیفیت ساخت بالا و سطح امکانات قابل قبول را خریداری کنند، می‌توانند روی هیوندا اکسنت به عنوان یکی از بهترین ماشین های ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی بازار حساب کنند.

چری تیگو ۵ مدل ۹۸

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

در ادامه مطلب معرفی و راهنمای خرید بهترین ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی یک کراس اوور دیگر را برای شما در نظر گرفته‌ایم. چری تیگو ۵ مدل ۹۸ یکی از شاسی بلندهای شهری مناسب در بازه قیمتی زیر ۶۰۰ میلیون تومان به حساب می‌آید که به دلایلی همچون: طراحی ظاهری نسبتا شکیل و خاص، کابین تقریبا جادار، توان فنی متناسب، عدم استفاده از پیشرانه توربوشارژ و در نتیجه کاهش استهلاک و حساسیت نسبت به بنزین، در دسته بهترین خودروهای ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی بازار ایران قرار می‌گیرد.

این کراس اوور چینی از یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی قدرتی برابر ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند و آن را از طریق گیربکس سی وی تی اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. توان فنی آن گرچه به اندازه برخی رقبا مهیج و نشاط برانگیز به نظر نمی‌رسد اما می‌تواند نیازهای متعارف و روزمره را به خوبی پاسخ دهد.

 ضمنا امکانات تقریبا متنوع‌تری در این خودرو نسبت به حریفان یافت می‌شود که از جمله آنها می‌شود به کروز کنترل، سیستم کنترل کشش و پایداری، کنترل توقف در سربالایی، سنسور باران فشار باد تایر، حسگرهای پارک، اتولایت، چراغ روشنایی در روز یا دیلایت، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر، سیستم رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، چهار عدد کیسه هوا، سیستم تهویه با تنظیمات اتوماتیک دوگانه، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، صندلی ۶ حالته برقی راننده، خروجی برق ۱۲ ولت، آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرمکن و سانروف نام برد.

با این حساب چری تیگو ۵ IE مدل ۹۸ می‌تواند مورد توجه مشتریانی قرار گیرد که از پیشرانه‌های توربوشارژ و استهلاک نسبتا بالاتر آنها دوری می‌کنند و یک شاسی بلند شهری نسبتا شیک و تاحدودی کم استهلاک‌تر نیاز دارند. بنابراین چری تیگو ۵ IE  مدل ۹۸ نیز از نظر ما در دسته بهترین ماشین های ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی بازار ایران قرار می‌گیرد.

هایما S7 توربو مدل ۹۷

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

اگر گزینه‌های بالا شما را راضی نمی‌کند و هنوز هم از خود می پرسید که با ۶۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخرم، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. هایما اس ۷ توربو مدل ۹۷ یکی از متناسب‌ترین ماشین‌هایی است که می توانید با بودجه تقریبا ۶۰۰ میلیون تومانی و یا کمی بیشتر آن را از بازار آزاد خریداری کنید. این خودرو به واسطه برخورداری از موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر، توان فنی بسیار دلگرم کننده‌ای را به نمایش می گذارد. این محصول ایران خودرو حدود ۱۰.۵ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در نتیجه شتاب آن کاملا رضایت بخش خواهد بود.

همچنین می‌توانید انتظار سواری تقریبا نرم و نه‌چندان پرکوبشی را از این خودرو داشته باشید. طراحی داخلی شکیل به علا‌وه کیفیت متریال قابل قبول، هیبت شاسی بلند مانند و تسلط مطلوب راننده بر خودرو از دیگر ویژگی‌های مثبت هایما اس ۷ توربو محسوب میشود. البته باید در نگهداری از موتور توربوشارژ این خودرو دقت لازم را به عمل آورید تا عمر مفید آن به دلیل سهل‌انگاری در فرایند سرویس و نگهداری، کاهش پیدا نکند.

ضمنا در این محصول ایران‌ خودرو امکاناتی مثل کروز کنترل، سیستمهای کنترل کشش و پایداری، سنسور باران فشار باد تایر، حسگرهای پارک جلو و عقب، اتولایت، دیلایت، تنظیم برقی ارتفاع نور، فرمان برقی چهار حالته حساس به سرعت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، نویگیشن، دوربین‌های جانبی و عقب و ۳۶۰ درجه، بلوتوث، چهار کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، صندلی ۸ حالته برقی راننده، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، آینه‌های جانبی تاشونده برقی نیز در خدمت کاربران خواهند بود تا میزان راحتی و امنیت آنها را به حد امکان افزایش دهند.

بنابراین یکی از گزینه‌های اصلی مقاله ما درباره راهنمای خرید بهترین ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی همین هایما اس ۷ توربو مدل ۹۷ خواهد بود.

پیشنهاد خرید خودرو با عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

حرف آخر

شما می‌توانید با توجه به نوع سلیقه و نیازهای خود یکی از گزینه‌های فوق را به عنوان بهترین ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی انتخاب کنید. گرچه ما در مقاله راهنمای خرید بهترین ماشین های ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی بازار سعی کردیم مناسب‌ترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم اما باید بدانید که علاوه بر مدل‌های نام برده شده در این مقاله، گزینه های دیگری را نیز می توانید در نظر بگیرید که البته معمولا مدل ساخت آنها کمی پایین‌تر می‌رود و بسیاری از مشتریان هم دوست ندارند خودروهای با کارکرد بالاتر را خریداری کنند. با این حال می توانید روی گزینه های مدل پایین مزدا ۳ نیو یا سراتو ۲۰۰۰ سایپا نیز بررسی‌های لازم را به عمل بیاورید. همچنین مدل های کارکرده هیوندای i20 ، ام جی ۶ ، کیا پیکانتو ۲۰۱۷ ، جک S5 و... نیز در این رنج قیمت یافت می شوند که ارزش بررسی را خواهند داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->