زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما شد

  • کد خبر: ۹۲۳۴۰
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما شد
با حکمی از سوی پیمان جبلی، وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول در این سازمان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حکم وحید جلیلی آمده است: «با توجه به تعهد، شایستگی‌ها و تجارب طولانی و مفید شما در عرصه فرهنگ و هنر ایرانی، اسلامی و انقلابی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول در رسانه ملی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود برای انجام مأموریت‌های ذیل تلاش نمایید:

بسیج حداکثری ظرفیت‌های ارزشمند داخل و خارج سازمان برای ارتقاء محتوایی و کیفی برنامه‌ها مطابق مأموریت‌های چهارگانه سازمان در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی): دانشگاه آگاهی و معرفت، آوردگاه جنگ نرم و مقابله با تحریف و تفتین، آسایشگاه چشم و دل برای بهره مندی از زیبایی‌ها و هنر و قرارگاه پراکندن امید و نشاط - پیگیری برای اجرای تحول در ساز و کارها، محتوا و کیفیت تولیدات نمایشی با نگاه به راهبرد‌های کلان رسانه ملی - بازتعریف و فعال سازی هدفمند چرخه «طراحی - تولید- پخش – بازخورد» به منظور تقویت یکپارچگی راهبردی - کاهش موازی کاری‌ها، چابک سازی و هم افزایی حداکثری شبکه‌های سیما و صدا - طراحی و اجرای ساز و کار‌های مناسب برای ارتقاء کیفی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی در رسانه ملی - ارتقای هویت محوری و عدالت گستری در رویکردها، برنامه‌ها و ساز و کارها. همه معاونت‌ها و بخش‌های سازمان در انجام مأموریت‌های یادشده حداکثر همکاری و هماهنگی را مبذول خواهند داشت.

وحید جلیلی متولد ۱۳۵۲ در مشهدمقدس است. وی در سال هفتاد وارد دانشگاه امام صادق (ع) شد و در رشته معارف اسلامی و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. کار مطبوعاتی را از دوران دانشجویی و در نشریه تفکر بسیجی، نشریه داخلی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) آغاز کرد و در سال ۷۵ به مجله نیستان رفت. جلیلی پس از نیستان، در سال ۸۱ به روزنامه ابرار رفت و سردبیر آن شد.

جلیلی در سال ۸۵ دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد. انتشار مجله راه، جشنواره مردمی فیلم عمار و جشنواره موسیقی ضدآمریکایی طبس از جمله فعالیت‌های این دفتر است. 


جلیلی همچنین نویسنده کتاب هایی، چون «عبور از سینمای سانسور»، «شهدا برای چه افقی جنگیدند»، «در فرانسه تک درختی هست» و «نقش تشکل‌های فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب» است.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->