جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

برداشت ۳ امتیازی شهرداری سیرجان از معدن فیروزه در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۹۲۴۴۱
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
برداشت ۳ امتیازی شهرداری سیرجان از معدن فیروزه در لیگ برتر فوتبال بانوان
هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان بدون شگفتی برگزار شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در هفته‌ای که فوتسالی‌ها در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌بردند، فوتبالی‌ها در ششمین بازی‌شان پا‌به‌توپ شدند؛ اما شگفتی خاصی در این هفته رقم نزدند. نماینده خراسان رضوی نیز یک شکست خانگی دیگر را تجربه کرد.

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، شهرداری سیرجان توانست در یک دیدار خارج‌از‌خانه، کیان نیشابور را شکست دهد و شانه‌به‌شانه دیگر‌مدعیان برای قهرمانی بجنگد. رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان وارد هفته ششم خود شد و کیان نیشابور در ورزشگاه خانگی‌اش انقلاب نیشابور، میزبان شهرداری سیرجان قدرتمند بود. سازمان لیگ فوتبال، آسو جواهری را به‌عنوان قاضی این دیدار برگزید و همچنین ژاله طوفان‌پور، ریحانه آشتاب و مهسا محمدجانی او را در امر قضاوت بازی یاری می‌کردند.

کیان هفته گذشته را با یک پیروزی پرگل جشن گرفت و روحیه خوبی برای بازی مقابل نایب‌قهرمان آسیا داشت. شهرداری سیرجان نیز چیزی جز ۳ امتیاز بازی از این دیدار خارج‌از‌خانه نمی‌خواست. قطعا کیان ابتدا به فکر کم‌گل‌خوردن در این بازی و در‌نهایت شاید امیدوار به کسب یک‌امتیاز از بازی مقابل تیم آسیایی لیگ بود؛ اما مطابق معمول، سیرجانی‌ها از همان ابتدا توپ‌و‌میدان را در اختیار داشتند و در طول ۹۰‌دقیقه برتری خود را به حریف دیکته کردند. سبزپوشان کرمانی در این دیدار ۳ بار به گل رسیدند که سهم افسانه چترنور ۲ و هستی فروزنده یک گل بود و بازی ۳ بر ۰ به سود میهمان به پایان رسید.

دفاع جانانه از دروازه کیان

دختران کیان نیشابور در خانه امتیازی از سیرجان نگرفتند تا تبدیل به پدیده لیگ شوند؛ اما در مقابل، اجازه ندادند سیرجانی‌ها در نیشابور جشنواره گل به راه بیندازند و با ۳ گل داستان گل‌زنی‌های ستاره‌های تیم آسیایی و مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. تیم کیان نیشابور با این شکست، سه‌امتیازی باقی ماند و رده دهم جدول را از آنِ خود کرد. کیانی‌ها در پایان این هفته باید در سنندج به‌مصاف زارع‌باتری بروند.

پیروزی شاگردان مریم جهان‌نجاتی در این دیدار، شمار امتیازات آن‌ها را به ۱۵‌رساند و شهرداری هم‌امتیاز با خاتون و به‌دلیل تفاضل گل کمتر آن‌هم با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. شهرداری سیرجان نیز در بازی بعدی در خانه پذیرای هیئت فوتبال البرز خواهد بود.

ثبت ششمین کلین‌شیت عارفه کاظمی

اما در این دیدار سنگربان سبزپوشان یک کلین‌شیت دیگر به کارنامه خود در این فصل اضافه کرد. شهرداری سیرجان تا پایان هفته ششم تنها‌تیم بدون گل خورده لیگ هستند. این آمار درحالی ثبت شده است که شهرداری‌چی‌ها تا بدین‌جای لیگ بازی‌های سختی را هم پشت‌سر گذاشته‌اند و با ملی‌پوشان شهرکرد، سپاهان، خاتون بم، پالایش گاز ایلام و کیان نیشابور دیدار کرده‌اند. بسته‌ماندن دروازه این تیم آن‌ها را تبدیل به شانس اول قهرمانی در این فصل کرده است.

شهرداری در خط دفاع چهار‌نفره خود از فاطمه مخدومی و حدیث بساط‌شیر در فول‌بک راست‌و‌چپ و از فاطمه برازجانی و ملیکا متولی در قلب دفاع استفاده می‌کند. درون دروازه، عارفه سیدکاظمی حضور دارد که بازیکن بومی این تیم است و کار خود را از فوتبال‌ساحلی آغاز کرده و در این ۹‌سال حضورش در قامت دروازه‌بان در رده‌های مختلف تیم ملی بوده است. کاظمی سال۹۳ با تیم شهرداری سیرجان قرارداد امضا کرد و به فوتبال آمد و از آن زمان تاکنون سنگربان سیرجانی‌هاست.

از شکست ملوانان تا شهرآورد بی‌برنده

اما در دیگر‌بازی‌های مهم هفته، خاتون در دیداری حساس میزبان ملوان بود؛ دوئلی که در پایان با جشنواره گل پرافتخار‌ترین تیم لیگ به پایان رسید و جایگاه این تیم را در صدر جدول تثبیت کرد. در هر ۲ تیم، بازیکنان مشهدی و خراسانی حضور داشتند و رقابت آن‌ها با یکدیگر از نکات جالب این دیدار بود؛ اما در‌نهایت بم توانست ۴‌بر ۰ میهمان خود را دست‌خالی راهی بندرانزلی کند. در زمینی دیگر، یک شهرآورد پیگیری شد. تقابل نمایندگان استان‌های ایلام و کردستان همواره از جذابیت برخوردار بوده و در میان هواداران و رسانه‌های محلی، این دیدار به الکوردینو و شهرآورد کُرد‌زبانان شناخته می‌شود.

بازی پالایش گاز ایلام و زارع باتری سنندج در زمین ایلام پیگیری شد که در‌نهایت ۲ تیم به تقسیم امتیازات راضی شدند و یک‌بر‌یک بازی به پایان رسید. گاندو‌ها نیز خارج‌از‌خانه کولاک کردند و پرگل‌ترین بازی هفته را رقم زدند. ذوب‌آهن توانست نماینده شهرکرد را شش‌تایی کند و با یک پیروزی دل‌چسب به جمع بالانشینان جدول بازگردد. خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان، ۳ تیم اول جدول با امتیاز برابر هستند که ذوب‌آهن با ۳‌امتیاز کمتر در رده چهارم در کمین آن‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->