وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان حوالی یک استخر پر ماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های پیرامون بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اوقات گران‌قیمت فراغت | چطور کلاس‌های تابستانه ارزان پیدا کنیم؟ راز تیغ زنی مامور قلابی از دلالان ارز خیابان امام خمینی(ره) مشهد سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات نقد جای خودش را به تخریب داده است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیربهداشت: تزریق دُز سوم افراد را تا ۸۰ درصد در مقابل اُمیکرون مقاوم می‌کند

  • کد خبر: ۹۳۲۵۷
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
وزیربهداشت: تزریق دُز سوم افراد را تا ۸۰ درصد در مقابل اُمیکرون مقاوم می‌کند
وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: افرادی که دُز سوم واکسن را تزریق می‌کنند ۸۰ تا ۹۰ درصد در مقابل اومیکرون مقاوم خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز جمعه در بازدید سر زده از یکی از مراکز واکسیاسیون سیار در بهشت زهرا با بیان اینکه عادی‌انگاری مهمترین مساله‌ای است که ما را به خطر خواهد انداخت بر تکمیل واکسیناسیون کووید ۱۹ تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: افرادی که دُز سوم را تزریق می‌کنند ۸۰ تا ۹۰ درصد در مقابل اومیکرون مقاوم خواهند بود.

به گزارش ایرنا، تا روز جمعه (۳دی ماه ۱۴۰۰) تا کنون ۵۹ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۵۷۱ نفر دُز اول، ۵۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۳۹۷ نفر دُز دوم و ۵ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۳۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۵ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۸۰۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۴۳ هزار و ۵۷۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۳ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۲۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

در حال حاضر ۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->