علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

وزیربهداشت: تزریق دُز سوم افراد را تا ۸۰ درصد در مقابل اُمیکرون مقاوم می‌کند

  • کد خبر: ۹۳۲۵۷
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
وزیربهداشت: تزریق دُز سوم افراد را تا ۸۰ درصد در مقابل اُمیکرون مقاوم می‌کند
وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: افرادی که دُز سوم واکسن را تزریق می‌کنند ۸۰ تا ۹۰ درصد در مقابل اومیکرون مقاوم خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز جمعه در بازدید سر زده از یکی از مراکز واکسیاسیون سیار در بهشت زهرا با بیان اینکه عادی‌انگاری مهمترین مساله‌ای است که ما را به خطر خواهد انداخت بر تکمیل واکسیناسیون کووید ۱۹ تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: افرادی که دُز سوم را تزریق می‌کنند ۸۰ تا ۹۰ درصد در مقابل اومیکرون مقاوم خواهند بود.

به گزارش ایرنا، تا روز جمعه (۳دی ماه ۱۴۰۰) تا کنون ۵۹ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۵۷۱ نفر دُز اول، ۵۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۳۹۷ نفر دُز دوم و ۵ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۳۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۵ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۸۰۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۴۳ هزار و ۵۷۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۳ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۲۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

در حال حاضر ۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->