سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

ناظم‌الشریعه: فدراسیون باید درباره آینده کاری‌ام تصمیم بگیرد

  • کد خبر: ۹۳۴۸۷
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
ناظم‌الشریعه: فدراسیون باید درباره آینده کاری‌ام تصمیم بگیرد
سرمربی تیم‌ملی فوتسال قراردادش فقط تا پایان امسال اعتبار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران برای ادامه حضور در رأس کادرفنی این تیم صحبت‌هایی با سرپرست کمیته فوتسال، احسان اصولی، داشته است. به‌تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر در کادرفنی تیم‌ملی فوتسال به گوش رسید، اما پیروزی تیم‌ملی فوتسال ایران در یکی از دیدار‌های دوستانه برابر ایتالیا موجب شد فدراسیون فوتبال به آینده تیم‌ملی فوتسال به‌ویژه با جوان‌گرایی صورت‌گرفته امیدوار باشد.

اکنون فدراسیون فوتبال با ناظم‌الشریعه تا پایان سال قرارداد دارد و بعد از آن باتوجه‌به فرصت کوتاه تا شروع بازی‌های مقدماتی جام‌ملت‌ها که فروردین خواهد بود، به‌نظر می‌رسد قرارداد این مربی را تمدید خواهد کرد. سرمربی تیم‌ملی دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیتش و نیز بازی دوستانه مقابل ایتالیا صحبت کرد.

فدراسیون برای آینده من تصمیم می‌گیرد

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران درباره آینده کاری‌اش در این تیم گفت: تا پایان سال قرارداد دارم و صحبت‌های لازم را مطرح کرده‌ام. همه نکات و برنامه‌ها را با اصولی و دبیرکل فدراسیون در میان گذاشتیم و مدیران باید تصمیم نهایی را بگیرند. فوتسال می‌تواند درآمدزا باشد و روی پای خودش بایستد. از الان باید به فکر باشیم و دیدار‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. می‌توانیم زمانی بین دیدار‌های لیگ‌برتر برای بازی‌های دوستانه با کشور‌های صاحب‌سبک فوتسال جهان در نظر بگیریم.

در بازی با ایتالیا نمره قبولی گرفتیم

محمد ناظم‌الشریعه در ادامه درباره ۲ دیدار دوستانه تیم‌ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا گفت: باتوجه‌به زمان کمی که داشتیم، ۵ روز فرصت تمرین پیدا کردیم. امکانات خوبی در ایتالیا داشتیم، بازیکنان با انگیزه زیادی به میدان رفتند و ۷۰ درصد نکات فنی را اجرا کردند. ۲ بازی دشوار داشتیم و ایتالیا نیز تیمی بزرگ بود. نباید فکر کنیم همه‌چیز با این پیروزی تمام شده است و باید برنامه‌ریزی خوبی برای بازیکنان داشته باشیم.

وی با اشاره به تجربه بین‌المللی کم ملی‌پوشان فوتسال بیان کرد: بسیاری از این نفرات ازجمله سهیل جامدی، اولین‌بار از کشور خارج می‌شدند. آن‌ها باید بازی کنند تا درصد اشتباهاتشان کم شود. این بازیکنان باید خودشان را در دیداری سنگین نشان می‌دادند و البته نمره مقبولی گرفتند. نباید فقط به نتیجه ۲ بازی توجه کنیم و به‌نظرم در هر ۲ مسابقه بر میدان مسلط بودیم. اصولی سرپرست کمیته فوتسال، و کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، در ایتالیا دیدند چه شرایطی داریم و می‌توانند دراین‌باره بهتر صحبت کنند.

تیم‌های ریشه‌دار همیشه قوی هستند

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درباره اینکه برخی کارشناسان اعتقاد داشتند ایتالیا قدرت سابق را ندارد، گفت: تیم‌های ریشه‌دار همیشه قدرتمندند و ایتالیا هفته قبل توانست فرانسه را ۶ بر ۱ شکست دهد. کاری به این صحبت‌ها ندارم و هرکسی متوجه می‌شود تیم خوب و اروپایی کدام است. ایتالیا تیم باکیفیتی بود و مردم و کارشناسان می‌توانند درباره آن نظر بدهند

. برای من فقط تیم‌ملی و برگزاری بازی‌های خوب برای این تیم مهم است. ناظم‌الشریعه پخش تلویزیونی دیدار نخست تیم‌ملی ایران مقابل ایتالیا را اتفاقی مهم دانست و درباره پخش‌نشدن بازی دوم گفت: برای دیدار دوم در‌های سالن را بستند و دوربین هم به سالن نیامد. مدیران تیم ایتالیا نشستی با اصولی برگزار کردند و من هم با سرمربی تیم‌ملی ایتالیا درباره اردوی این تیم در ایران صحبت کردم. برنامه‌ریزی می‌کنیم تورنمنت خوبی با ایتالیا در ایران برگزار کنیم که ایتالیایی‌ها دراین‌باره مشکل نداشتند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان جدید تیم‌ملی فوتسال توانایی تکرار موفقیت‌هایی، چون مقام سومی جام‌جهانی و قهرمانی‌های متوالی در آسیا را دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: قطعا استعداد خوبی وجود دارد، اما هیچ اتفاقی با یک بازی نمی‌افتد. بازیکنان ایران همه تلاششان را کردند و باید بیشتر به میدان بروند تا راحت‌تر بازی کنند. برای بازی‌کردن با جوانان باید صبور باشیم. در دوره‌های گذشته هم بازیکنان بزرگی در تیم‌ملی بازی می‌کردند که آن‌ها رفتند و نوبت به بازیکنان جدید رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->