افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی خراسان رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟
سرخط خبرها

آیا شورای نگهبان از لایحه رتبه‌بندی معلمان ایراد گرفته است؟

  • کد خبر: ۹۳۵۰۸
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
  • ۲
آیا شورای نگهبان از لایحه رتبه‌بندی معلمان ایراد گرفته است؟
به تازگی اخباری از ایراد گرفتن شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کریمی‌نیا یکی از نمایندگان معلمان در کانال مطالبات فرهنگیان گفته است: خبر‌هایی که در مورد ایراد گرفتن شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی مطرح شده است، در حد شایعه است و خبرگزاری‌های رسمی این خبر‌ها را تایید نکرده اند.

وی افزود: علاوه بر این‌برخی از نمایندگان مجلس از جمله ویس‌کرمی نیز از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کردند.

چه کسی از اجرای رتبه‌بندی و رضایت معلمان نگران است؟

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏اینک که ‎ لایحه رتبه‌بندی معلمان علیرغم تنگنا‌های فراگیر به تصویب رسیده دعوت جدید به تجمع معلمان با کدام منطق سیاسی، اجتماعی، علمی یا فرهنگی صورت می‌گیرد؟

به راستی! چه کسی از اجرای رتبه‌بندی و رضایت نسبی معلمان نگران است و «عقل فعال» دعوت به تجمع در کجای جهان است؟!

بصیرت...

آیا شورای نگهبان از لایحه رتبه‌بندی معلمان ایراد گرفته است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
این را به عنوان شایعه پخش می کنند که میزان اعتراض را بسنجند و یا بستر سازی می کنند که لغو رتبه بندی را اعلام کنند. مرگبار بر بی عدالتی. مردم انقلاب نکردند که اینقدر بی عدالتی و فاصله طبقاتی باشد
فرهاد موسی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
وای به حال کشوری که مثل شما نماینهی بی اطلاع دارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->