نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

برنامه‌های محمد بنا برای تیم ملی کشتی فرنگی

  • کد خبر: ۹۳۶۱۱
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
برنامه‌های محمد بنا برای تیم ملی کشتی فرنگی
در جلسه آقای خاص کشتی ایران با علیرضا دبیر چه گذشت؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، صبح دیروز به دیدار علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی رفت. در ابتدای این جلسه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زاهدان به‌صورت کامل بررسی شد. پس از آن درباره تعداد نفرات حاضر در رقابت‌های انتخابی جام تختی و سهمیه‌های اختصاص‌یافته به استان‌ها بحث و تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

در ادامه درباره زمان‌بندی و حضور کشتی‌گیران در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی گفتگو به عمل آمد و پس از آن نیز درباره اعزام کشتی‌گیران منتخب به رقابت‌های بین‌المللی و شرایط نفرات منتخب پس از این مسابقات بحث و تبادل‌نظر شد. همچنین برنامه کادر فنی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان در اواخر فروردین، انتخاب ملی‌پوشان برای رقابت‌های جهانی صربستان در شهریورماه و بازی‌های آسیایی هانگژو چین در اواخر شهریور توسط محمد بنا به‌صورت کامل شرح داده شد و رئیس فدراسیون کشتی در جریان برنامه‌های کامل کادر فنی کشتی فرنگی قرار گرفت.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نمانده، رئیس فدراسیون کشتی جویای برنامه‌ریزی محمد بنا و کادر فنی درباره حضور تیم ملی کشتی فرنگی برای این بازی‌ها شد و تصمیم بر آن شد تا کادر فنی کشتی فرنگی پس از بررسی‌های لازم، برنامه خود را تا پایان المپیک پاریس به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->