نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بیژن طاهری: استقلال هم لیگ را می‌خواهد، هم جام حذفی

  • کد خبر: ۹۳۸۰۳
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
بیژن طاهری: استقلال هم لیگ را می‌خواهد، هم جام حذفی
بیژن طاهری، سرپرست استقلال به حضور مقتدرانه این تیم در جام حذفی هم تاکید دارد و براین باور است که آبی‌ها باید با تمام قوا در این جام حاضر شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرعه جام حذفی بهانه‌ای بود تا هرچند کوتاه با بیژن طاهری، سرپرست با تجربه استقلال گفتگو کنیم. سرپرست تیم استقلال به طور کلی بازی در جام حذفی را با هر تیمی دشوار می‌داند و اعتقاد دارد همه تیم‌ها می‌توانند مقابل مدعیان چالش ایجاد کنند. طاهری، اما به موفقیت استقلال در هر دو جام امیدوار است و اعتقاد دارد این تیم ظرفیت رسیدن به هر دو جام را دارد.

                                                                      ***


استقلال و پیکان در جام حذفی به هم برخورد کردند و، چون میزبانی پیکان هم در تهران است، شما از پایتخت خارج نخواهید شد.

 در جام حذفی قرعه نقش بسیاری در موفقیت تیم‌ها دارد، اما به شخصه اعتقاد دارم تیمی که به دنبال کسب موفقیت در این جام است باید در تمام بازی‌ها با قدرت حاضر شود. اینکه تصور کنیم کار راحتی داریم اشتباه است. در بازی با نود ارومیه ما قدری غافلگیر شدیم، اما مطمئن هستم با درایت کادر فنی و توجه بازیکنان دیگر آن اتفاق رخ نخواهد داد و استقلال به سمت موفقیت در این جام پیش خواهد رفت.

آیا این جام را هم جدی می‌گیرید یا بنا دارید در دو جام تا قهرمانی پیشروی کنید؟

 هدف ما قهرمانی در دو جام است، چون اعتقاد داریم این تیم پتانسیل رسیدن به موفقیت در هر دو جام را دارد. البته هر چه رو به جلو حرکت کنیم کار قدری دشوارتر می‌شود و تیم‌های دیگر هم قطعاً برای جام حذفی برنامه‌ریزی خواهند داشت.

استقلال بعد از هفته‌ها با حاشیه امنیت مناسبی در صدر جدول قرار گرفته است. آیا این وضعیت حفظ خواهد شد؟

 همانطور که گفتید در لیگ برتر شرایط استقلال خوب است، اما این هفته بازی دشواری با فولاد داریم. بازی‌های این تیم از سوی کادر فنی ما آنالیز شده و با نقاط ضعف و قوت آن‌ها آشنا هستیم. به طور کلی نظر خودم این است که بازی بسیار جذابی خواهد شد و دو تیم همه توان خود را در این بازی خواهند گذاشت. ما باید سعی کنیم به روند صدرنشینی خودمان ادامه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->