برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

سامره: امیدوارم این آرامش در استقلال تا پایان حفظ شود

  • کد خبر: ۹۳۷۴۰
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
سامره: امیدوارم این آرامش در استقلال تا پایان حفظ شود
علی سامره، نداشتن تنش‌های مدیریتی را عامل موفقیت امسال استقلال می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد حریف دیرینه این تیم، اصلی‌ترین رقیب آبی‌پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر است. علی سامره که فصل گذشته در کادرفنی مهدی رحمتی حضور داشت، این فصل دور از نیمکت مربیگری تیم‌های لیگ‌برتری است و معتقد است شرایط خوب این‌روز‌های استقلال مدیون از‌بین‌رفتن تنش‌های مدیریتی در این تیم است. مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه پروجای ایتالیا دیروز در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم نسبت به حذف احتمالی سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا نیز واکنش نشان داد.

استقلال امسال تنش مدیریتی ندارد

سامره در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط استقلال در لیگ برتر و صدرنشینی آبی‌پوشان تهرانی گفت: استقلال در این فصل برخلاف سال‌های گذشته تنش‌های مدیریتی ندارد. اصلا همین تنش‌ها بود که در گذشته مشکلات و حاشیه‌های متعددی را برای این تیم درست می‌کرد. استقلال با آرامش خاصی کارش را جلو می‌برد و امیدوارم این تیم در پایان فصل قهرمان شود.

مهاجمان باید از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کنند

وی در ادامه با اشاره به شرایط فنی استقلال خاطر‌نشان کرد: استقلال در ایجاد موقعیت گل شرایط بدی ندارد، ولی باید در گل‌زدن و استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کند. مهاجمان این تیم هنوز استرس دارند، ولی این مشکل ممکن است به‌مرور‌زمان برطرف شود. استقلال در بازی‌های اخیر موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرده و احساس می‌کنم مهاجمان اعتماد‌به‌نفس کافی را ندارند و پشت محوطه جریمه با دلهره به توپ ضربه می‌زنند و با این کار تیم نتیجه نمی‌گیرد و مهاجمان باید با آرامش به توپ ضربه بزنند و خلاقیت بیشتری از خودشان نشان بدهند.

وی در ادامه افزود: استقلال در چند هفته اخیر گل‌های زیادی به ثمر نرسانده است و احساس می‌کنم مهاجمان این تیم با استرس به توپ ضربه می‌زنند، کمتر ریسک می‌کنند و دنبال رفع‌تکلیف هستند. هر مهاجمی با توجه به خلاقیتی که نسبت به دیگر‌بازیکنان داشته، مهاجم شده است، ولی الان این خلاقیت را نمی‌بینیم و بازیکنان ماشینی بازی می‌کنند. مهاجم باید ریسک‌پذیر بوده، خلاقیت فردی بیشتری داشته باشد و با توپ مانور بدهد. در این حالت، طبیعی است موقعیت بیشتری نصیب مهاجم می‌شود.

قاسمی‌نژاد بازیکن با‌کیفیتی است

سامره که فصل گذشته در تیم پدیده مربی امین قاسمی‌نژاد بود، درباره دلیل نیمکت‌نشینی این بازیکن در استقلال تصریح کرد: من با این بازیکن کار کردم و اعتقادم این است که قاسمی‌نژاد مهاجم توانمندی است. او در ضربه به چهارچوب، بازیکن باکیفیتی محسوب می‌شود. حالا بازیکنی که برای جذبش در فصل نقل‌وانتقالات دعوا بود، در استقلال بازی نمی‌کند که جا‌نیفتادن او در استقلال می‌تواند هزار دلیل داشته باشد. من از تیم دور هستم و نمی‌توانم نظر قطعی بدهم، ولی معتقدم قاسمی‌نژاد مهاجم توانمندی است و می‌تواند در استقلال موفق شود.

پرسپولیس جدی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی است

پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی آبی‌ها و اینکه کدام تیم جدی‌ترین رقیب استقلال است، خاطرنشان کرد: به نظر من اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی، پرسپولیس است. در لیگ ایران تعداد تیم‌هایی که برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگند، مشخص است و باید از استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل‌گهر اسم ببرم. آلومینیوم هم نتایج خوبی گرفته است، ولی هزینه مالی آن‌ها با ۵ تیم دیگر قابل‌قیاس نیست.

خیلی چیز‌ها در فوتبال ایران درست نیست

وی راجع به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام. فوتبال ایران در آسیا سال‌ها قدرت‌نمایی کرده و حذف این ۲ تیم از لیگ قهرمانان تأسف‌آور است. متأسفانه خیلی چیز‌ها در فوتبال ایران درست نیست که باید تغییر کند. امیدوارم در نهایت اتفاقاتی رخ دهد که این ۲ تیم را کنار نگذارند، اگر هم کنار گذاشتند باید مشکلات ۲ باشگاه در‌راستای مجوز حرفه‌ای‌سازی، ریشه‌ای برطرف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->