قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته
سرخط خبرها

معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر

  • کد خبر: ۹۳۸۳۳
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر
سال ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای هاوال بود چرا که این زیرمجموعه بزرگ خودروسازی گریت‌وال (GWM)، موفق شد تا ۳ محصول نوآورانه و کاملا جدیدش را به تولید انبوه برساند.

به گزارش شهرآرانیوز، اولین محصول، هاوال داگو بود؛ خودروی جعبه‌ای شکل که هرچند در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، ولی به دلیل شیوع کرونا، تولید انبوهش به سال ۲۰۲۱ افتاد. داگو البته نام قطعی این خودرو نیست و فقط مشتریان چینی آن را با این نام می‌شناسند و از آنجایی که معنی نامش در زبان چینی، معادل «سگ بزرگ» یا Big Dog می‌شود، بسیاری از رسانه‌ها آنرا با همین نام معرفی کرده‌اند.

معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر

محصول دیگری که هاوال در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده بود، کراس‌اوری با نام شن‌شو بود که بازهم یک اسم چینی بوده و به معنی «موجود افسانه‌ای» است و هنوز مشخص نشده که در بازار صادراتی، هاوال از چه نامی برای آن استفاده خواهد کرد.

معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر

اما در فاصله میان معرفی هاوال داگو و هاوال شن‌شو، هاوال دست به معرفی کراس‌اوری بسیار جذاب زد و نامش را چیتو یا CHITU گذاشت که در زبان چینی، به معنای «خرگوش صحرایی قرمز» است. اینکه چرا هاوال، برای نامگذاری محصولاتش، در چند سال اخیر سنت‌شکنی کرده و از نام حیوانات الهام می‌گیرد، موضوعی است که نیاز به مطلب جداگانه‌ای دارد، اما در این مطلب، می‌خواهیم به معرفی هاوال چیتو و تیپ جدید آن، بپردازیم.  

معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر

هاوال چیتو با ۴.۴ متر و ۲.۷ متر فاصله محوری، قطعا در کلاس کراس‌اور‌های کامپکت بوده و به دلیل قیمتش، خیلی‌ها آن را ادامه‌دهنده راه هاوال F۵ می‌دانند. هاوال چیتو در سال ۲۰۲۱ وارد بازار چین شده و در مدل بنزینی، با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ 4B15C با قدرت تقریبی ۱۸۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۷۵ نیوتن‌متر بدست خریدارانش می‌رسد.

معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر

اما هاوال در آخرین روز‌های سال ۲۰۲۱ میلادی، مدل هیبریدی چیتو را هم معرفی کرد و آن را با پسوند DHT تحویل خریداران داد. این مدل هیبریدی، همانطور که از نامش پیداست، از پیشرانه سبز DHT هاوال استفاده می‌کند که یعنی همان موتور ۱.۵ لیتری را در سینه دارد، ولی این‌بار از نوع 4G15H است و تنفس طبیعی بوده و تنها ۹۵ اسب‌بخار تحویل‌تان می‌دهد. اما این موتور بنزینی، به پکیج باتری‌های ۱.۸ کیلوات‌ساعت هم متصل شده و به همین دلیل، حداکثر قدرتش تفاوت چندانی با مدل بنزینی نداشته و به حدود ۱۸۷ اسب‌بخار می‌رسد. تزئینات مشکی بدنه مانند سقف مشکی، زه‌های کناری مشکی و کاسه‌چراغ‌های دودی عقب، از مهم‌ترین تفاوت‌های تیپ DHT با تیپ‌های بنزینی هاوال چیتو به شمار می‌رود.

معرفی سه محصول جدید خودروسازی گریت‌وال + تصاویر

منبع: خودروبانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->