نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

عقیلی: سپاهان و گل‌گهر بهتر از استقلال و پرسپولیس هستند

  • کد خبر: ۹۳۸۸۴
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
عقیلی: سپاهان و گل‌گهر بهتر از استقلال و پرسپولیس هستند
ارزیابی هادی عقیلی از وضعیت لیگ برتر فوتبال ایران را در این مطلب می توانید بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه سپاهان که پس از جدایی از شهرخودرو بار دیگر به آمریکا بازگشته، درباره مسائل فنی و حاشیه‌های فوتبال ایران دیدگاه‌های جالب‌توجهی را مطرح کرده است. هادی عقیلی دیروز در مصاحبه‌ای با ورزش‌۳، مدعی شد سپاهان و گل‌گهر از پرسپولیس و استقلال بهتر هستند.

بازی در اراک بیشتر به ضرر سپاهان است

وی در ابتدای صحبت‌هایش به بازی امروز ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: هم سپاهان و هم پرسپولیس تیم‌هایی هستند که روی زمین فوتبال بازی می‌کنند و بازی‌هایشان هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده است؛ یعنی این‌وسط، هر ۲ تیم آسیب خواهند دید، ولی ضرر ویژه برای سپاهان است که در زمین خودش نمی‌تواند بازی کند. زمین ورزشگاه نقش‌جهان واقعا با‌کیفیت است و با احترام به تمام شهرها، به نظرم ورزشگاه نقش‌جهان بهترین چمن را در میان ورزشگاه‌های ایران دارد. بازی‌کردن در ورزشگاه نقش‌جهان حتی بدون حضور هواداران هم خوفناک است، چه برسد به اینکه مردم هم برای تماشای بازی و تشویق بیایند. به‌هر‌حال یک جایی باید این درگیری‌ها تمام می‌شد. متأسفانه این زمانی شکل گرفته که به‌دلیل نبودن تماشاگران، خروج از شهر خیلی معنا ندارد.

پرسپولیس ضعیف و سپاهان قوی‌تر شده است

پرسپولیس مهره‌هایی کلیدی از دست داده و حتی یکی از آن‌ها به سپاهان رفته است. این تیم بهترین دفاعش را هم از دست داده و بهترین هافبکش را نیز دیگر ندارد. قبلا می‌گفتند یک دروازه‌بان خوب، یک دفاع خوب، یک هافبک خوب و یک مهاجم خوب داشته باشید، خیلی از مشکلات تیم حل می‌شود؛ پرسپولیس ۳ نفر از ۴ نفرش را از دست داده و این تغییرات فقط مربوط به همین سالی است که گذشت.

این ۳ بازیکن بسیار مؤثر بودند و اگر پرسپولیس حال‌و‌روز خوبی ندارد، این موضوع تأثیرگذار است؛ البته این‌طور نیست که حال‌و‌روز خوبی هم نداشته باشد، چون با هر سختی خودش را به بالای جدول رساند و اگر شروع خوبی نداشت، دلیلش خروج بازیکنان بود و همان باختی که مقابل الهلال دادند و با یک نتیجه بد وارد آسیا شدند که یک ضربه روحی بود. آن‌ها فینالیست هم بودند و انتظار داشتند روند خوبی داشته باشند و همین موضوع تأثیر بدی روی این تیم گذاشت؛ ضمن اینکه جابه‌جایی بازیکن سبب شده بود تا تیم شرایط خوبی نداشته باشد. در سوی دیگر سپاهان نسبت به فصل گذشته تقویت شده است و حتی می‌توان گفت که نسبت به فصل گذشته قوی‌تر است. حالا امیدواریم کیفیت بازی بالا باشد.

کیفیت سپاهان و گل‌گهر بهتر از استقلال و پرسپولیس است

بخش بعدی صحبت‎‌های هادی عقیلی در رابطه با سبک فوتبالی بود که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر به‌عنوان ۴ تیم اول این‌روز‌های ایران ارائه می‌دهند. وی در‌این‌باره گفت: اگر به سبک ۴ تیم برگردیم، من فکر می‌کنم سپاهان و گل‌گهر بهتر از استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند. من تمام بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنم و به نظرم کیفیت این ۲ تیم بهتر از استقلال و پرسپولیس بوده است. به‌هر‌حال، اما درباره استقلال، چون آن‌ها سال قبل هم با همین مربی بوده‌‎اند، امسال کار راحت‌تری دارند و شاید در ادامه از لحاظ کیفی هم بهتر شوند. سال گذشته همین موقع بود که تغییر مربی داشتند؛ استقلال با فکری خوب نتیجه می‌گرفت، ولی کیفیت خوبی نداشت که تغییرات انجام شد.

به نظرم کیفیت استقلال تا اینجا خوب بوده است، اما با احترام به تمام کارشناس‌ها، گل‌نخوردن یک تیم صرفا به خوب‌بودن دفاع یک تیم بستگی ندارد. شاید موقعیت ایجاد شده، ولی بازیکنان حریف نتوانسته‌اند از موقعیت‌هایشان به‌خوبی استفاده کنند. امکان دارد یک توپ به تیرک شما بخورد یا بازیکن حریف دروازه خالی را به اوت بزند؛ این‌ها کماکان کلین‌شیت می‎‌شود و به‌همین‌دلیل شما باید موقعیت‌هایی را بررسی کنید که ایجاد شده است. حالا ممکن است یک تیم از چهل‌متری گل بزند؛ این هم موقعیت نیست. پس ما باید دنبال کیفیت‌ها بگردیم.

در زمان ویلموتس به عراق نباختیم، به خودمان باختیم

من مربی‌ای بی‌کاریزماتر از مربی پرتغال (فرناندو سانتوس) ندیدم، ولی قهرمان (قهرمان یورو‌۲۰۱۶) شدند. رونالدو هم در این تیم بود. واقعا با این انتقاد‌ها مخالفم. من در برنامه دیگری هم گفتم و الان هم می‌گویم که با احترام به تمام تیم‌های دیگر گروه، تنها‌رقیب ما کره‌جنوبی است. حتی عراق هم قابل مقایسه با تیم ما نیست و اگر زمان ویلموتس به این تیم باختیم، ما در‌واقع به خودمان باختیم و خودمان مشکل داشتیم.

ما باید یک موضوع دیگر را هم در نظر بگیریم که آقای اسکوچیچ سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است. البته ما یک سری بازی‌های ضعیف هم داشته‎‌ایم. مقابل تیم‌های ضعیف، ضعیف بودیم، اما مقابل تیم کره‌جنوبی در تهران تنها‌بازی‌ای بود که روی تیم ملی فشار آمده بود و ضعف‌های زیادی داشتیم؛ ولی نقاط قوت زیادی هم داشتیم. ما نقاط قوت زیادی داشتیم؛ ما گل خوردیم و به بازی برگشتیم. این را هم فراموش نکنید که بدون تماشاچی بازی کردیم. اما به‌هر‌حال برای تیمی که در خانه بازی می‌کند و وقتی عقب می‌افتد نیاز به حمایت تماشاگران دارد، ما این را نداشتیم؛ ولی تیم برگشت و حتی می‌توانست گل برتری را بزند و البته آن‌ها هم می‌توانستند ببرند.

آمدم ایران تا کار کنم، اما نشد

عقیلی در پایان به روز‌های حضورش در شهرخودرو هم اشاره کرد و گفت: متأسفانه شانس بد من بود. ما وارد تیم شدیم و حول‌و‌حوش یک‌ماه هم کار کردیم. بازی اول را هم انجام دادیم و فکر می‌کنم گفتن مابقی ماجرا، موضوعیتی ندارد و کار درستی نیست، چون در برنامه‌های مختلف تلویزیونی، رادیویی و رسانه‌ها درباره‌اش زیاد صحبت شده است. فقط می‌توانم بگویم که می‌خواستم در ایران کار کنم و آمدم برای کار‌کردن، ولی متأسفانه آن اتفاق‌ها افتاد و فقط یک بازی در کنار تیم بودیم. الان هم خیلی ناراحتم برای تیم شهرخودرو که چنین‌وضعیتی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->