نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
سرخط خبرها

پیکان و ذوب آهن حریفان استقلال و پرسپولیس درجام حذفی

  • کد خبر: ۹۳۶۴۷
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
پیکان و ذوب آهن حریفان استقلال و پرسپولیس درجام حذفی
قرعه کشی جام حذفی برگزار شد و استقلال و پرسپولیس به تیم‌های پیکان و ذوب آهن برخورد کردند. سپاهان نیز باید به مصاف آلومینوم اراک برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد که بر اساس آن استقلال و پرسپولیس به ترتیب باید مقابل پیکان و ذوب آهن قرار بگیرند. دو تیم بزرگ پایتخت در این قرعه کشی به عنوان مهمان معرفی شدند، اما به سبب آنکه استقلال به پیکان برخورد کرده باید در همین تهران مقابل حریف خود قرار بگیرد. پرسپولیس هم باید راهی اصفهان شود و بازی حساس خود مقابل ذوب آهن را برگزار کند. باید دید با توجه به حاشیه‌هایی که در جریان بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان رخ داده آیا سازمان لیگ همچنان به برگزاری این بازی در اصفهان اصرار دارد یا اینکه بازی فوق در شهر ثالث برگزار می‌شود. لازم به توضیح است که جدال دو تیم پرسپولیس و سپاهان این هفته در اراک برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز درهمین شهر خواهد بود.  
از اتفاقات جالب توجه این قرعه کشی تقابل سپاهان و آلومینیوم اراک است. دو تیمی که اکنون وضعیت مطلوبی در بالای جدول دارند. گل گهر سیرجان نیز که به تازگی با حکم شدیدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد، مهمان نساجی مازندران است.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح ذیل است:

* ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس
* مس رفسنجان - پدیده مشهد
* نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان
* پیکان تهران - استقلال
* خیبر خرم‌آباد - صنعت نفت آبادان
* آلومینیوم اراک - سپاهان اصفهان
* مس کرمان - فولاد خوزستان
* نفت مسجدسلیمان - خلیج فارس ماهشهر

*نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->