قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

شروع در‌خشان تیم‌های مشهدی در لیگ دسته یک فوتسال

  • کد خبر: ۹۳۸۸۷
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
شروع در‌خشان تیم‌های مشهدی در لیگ دسته یک فوتسال
نمایندگان خراسان رضوی در رقابت‌های دسته اول فوتسال، لیگ را با پیروزی‌های خوب آغاز کردند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتسال کشور روز گذشته در‌حالی آغاز شد که هر ۲ نماینده استان موفق به شکست حریفان خود شدند. در مشهد تیم استعداد‌های درخشان که با خرید امتیاز لیگ‌یکی شده و در فریمان تیم قند این شهر که امسال از لیگ ۲ به لیگ‌یک صعود کرده، هر دو با پیروزی، میهمانان خود را بدرقه کردند.

ایرالکو اراک و جندی‌شاپور دزفول، حریفان نمایندگان استان در بازی‌های دیروز بودند که اولی ۴‌بر‌۲ به استعداد‌های درخشان مشهد باخت و دیگری ۳‌بر ۱ مغلوب تیم بومی قند فریمان شد؛ ۲ نتیجه خوب که شروعی درخشان برای نمایندگان خراسان رضوی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود که هفته‌ها ادامه خواهد داشت و در پایان فقط حکم به صعود ۲ تیم به لیگ برتر می‌دهد.

صدرنشینی قند و استعداد‌های درخشان

۲ نماینده استان با پیروزی در اولین بازی خود در لیگ دسته‌اول، صدرنشین گروهشان نیز شدند. در گروه اول مسابقات غیر از تیم قند فریمان، تیم بازار کوثر اصفهان در پایان روز نخست سه امتیازی شد؛ اما با تفاضل گل این تیم فریمانی است که صدر‌نشین شده است. در گروه‌۳، اما تنها‌تیم برنده روز اول، استعداد‌های درخشان بود که حالا صدرنشین این گروه هشت‌تیمی است؛ گروهی که بر‌خلاف ۲ گروه قبلی به‌جای ۹ تیم، ۸ تیم دارد که تازه شرایط ۲ تیم شهرداری جیرفت و آروین‌قالا ماکو هم نامشخص است و هیچ بعید نیست این ۲ تیم با انصراف از مسابقات شرایط گروه سوم را کاملا دگرگون کنند. در لیگ امسال دسته‌اول ۲۶‌تیم در ۳ گروه حضور دارند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم بازی‌ها صعود می‌کنند. در این مرحله ۶ تیم راه یافته به‌صورت دوره‌ای با هم بازی می‌کنند که در‌نهایت تیم‌های اول و دوم، جواز حضور در لیگ برتر را به دست می‌آورند.

برد خوب در سالن خاطره‌ها

روز گذشته تیم استعداد‌های درخشان مشهد در سالن شادروان حمیدی آسایشگاه فیاض‌بخش به‌مصاف ایرالکو اراک رفت؛ سالنی که یک دهه پیش از سالن‌های فعال مشهد در فوتسال بود و علاوه بر میزبانی گاه‌به‌گاه مسابقات لیگ برتر در جام رمضان برگزار‌کننده یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین کاپ‌های ویژه این ماه بود. در سالنی که برای اهالی فوتسال مشهد یک حس کاملا نوستالژیک دارد، استعداد‌های درخشان در برابر تیم خوب و متمول ایرالکو اراک جسور و جنگنده ظاهر شد و در‌نهایت مزد تلاش خود را گرفت.

این تیم که ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر‌بومی است و از میانگین سنی خوبی نیز برخوردار است، در مقابل حریف پرآوازه خود هرگز پا پس نکشید و با اینکه در دقایقی به‌ویژه در نیمه دوم کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود، اما موفق شد از این مسابقه سخت سربلند خارج شود.

جمال توکلیان، بازیکن مشهدی و با‌تجربه استعداد‌های درخشان که سابقه حضور در تیم‌های مختلف شهرمان را دارد، چهره ویژه بازی دیروز بود که ۲ گل مهم و زیبا برای تیمش به ثمر رساند. در جمع بازیکنان اراکی هم علی بهلول بازیکن مشهدی این تیم و شهرام شریف‌زاده بازیکن سابق فرش‌آرا از دیگران چهره‌تر بودند که بازی نسبتا خوبی هم ارائه دادند؛ اما نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند. استعداد‌های در‌خشان در‌حالی با هدایت محسن خبیری، مربی اسبق فرش‌آرا، موفق به پیروزی در این بازی شد که اراکی‌ها فرهاد کشاورز، مربی تیم لیگ‌برتری مقاومت البرز را به‌عنوان مدیر فنی با خود به مشهد آورده بودند. مدیری که کاملا نقش سرمربی تیم را بازی می‌کرد و در بیشتر زمان بازی از روی سکو‌های مشرف‌به‌زمین بازی و نیمکت ایرالکو هم دستورات مختلف فنی را صادر می‌کرد و هم تعویض‌های این تیم را انجام می‌داد.

پیروزی شیرین قند

هم‌زمان با بازی استعداد‌های در‌خشان و ایرالکو در مشهد، در فریمان تیم قند این شهر موفق شد به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند. فریمانی‌ها درحالی برنده بازی با تیم جندی‌شاپور دزفول شدند که تا دقایق پایانی ۱ بر ۰ از حریف خود عقب افتاده بودند؛ اما ابتدا گل تساوی را به ثمر رساندند و بعد از اینکه تیم خوزستانی از لاک دفاعی خود خارج شد، ۲ گل دیگر هم به این تیم زدند تا بردی به شیرینی قند به دست بیاورند. بدین‌ترتیب هفته اول لیگ برای خراسانی‌ها به خوبی‌و‌خوشی تمام شد و باید دید در هفته‌های آینده ۲ نماینده استان چگونه در این لیگ فرسایشی و دشوار ظاهر می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->