مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

هیدئو کوجیما گفته است روی دو بازی کاملا متفاوت کار می‌کند

  • کد خبر: ۹۳۹۱۱
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
هیدئو کوجیما گفته است روی دو بازی کاملا متفاوت کار می‌کند
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به تازگی اعلام کرده است کمپانی‌اش، «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions)، روی دو بازی کاملا متفاوت کار می‌کنند.

 شهرآرانیوز - در طول سال گذشته، شایعات زیادی درباره اینکه کوجیما هم روی دنباله‌ Death Stranding کار می‌کند و هم یک عنوان انحصاری جدید برای ایکس‌باکس می‌سازد، منتشر شد. هرچند خود کوجیما هیچ‌یک از این شایعات را تایید نکرده است، به نظر می‌رسد که آن‌ها می‌توانند تا حد زیادی درست باشند.

کوجیما در پیام آخر سال جدید خود که با نشریه ژاپنی Famitsu به اشتراک گذاشته شد، اشاره کرده است که Kojima Productions در حال حاضر روی توسعه یک عنوان «بزرگ» است و عنوان دیگر هم از نظر او بازی‌ای «جدید» و «چالش‌انگیز» خواهد بود. اطلاعات بیشتری از این عناوین منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد که کمپانی او درگیر ساخت دو بازی متفاوت است.

شاید جالب‌ترین چیز درباره پیام کوجیما کلماتی باشد که او استفاده کرده است. کلمه بزرگ می‌تواند به بازی‌ رده‌بالایی اشاره داشته باشد که روی آن کار می‌کند و منظور او از کلمه «جدید» هم بازی‌ای کاملا تازه از استودیویش باشد.  

با توجه به اینکه شایعات درباره ساخت Death Stranding 2 و تولید یک بازی جدید با ایکس باکس در ماه‌های اخیر خیلی زیاد بوده است، به نظر می‌رسد سخنان کوجیما آن‌ها را تأیید می‌کند.

البته ممکن است این پروژه های جدیدی که کوجیما درحال توسعه آن‌هاست به رسانه‌ای غیر از بازی ویدئویی مرتبط باشد. این استودیو ماه گذشته اعلام کرد که بخش جدیدی را در لس آنجلس افتتاح کرده است که به جای بازی، به فیلم، موسیقی و تلویزیون اختصاص دارد.

خود کوجیما حتی در نوشته‌اش اشاره کرد که این شرکت می‌خواهد در سال آینده فراتر از بازی‌ها گسترش یابد. پس شاید یکی از پرووژه‌هایی که او به آن شاراه کرده در رسانه‌ای غیر از صنعت گیم خلق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->