کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند
سرخط خبرها

نگاهی به بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی»

  • کد خبر: ۹۴۶۶۲
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
نگاهی به بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی»
در دومین سالگرد اقدام تروریستی و بزدلانه کاخ سفید در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی» درباره رشادت‌های این سردار شهید در نبرد با تروریست‌های داعش منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز - در دومین سالگرد اقدام تروریستی و بزدلانه کاخ سفید در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی» درباره رشادت‌های این سردار شهید در نبرد با تروریست‌های داعش منتشر شد.

محور اصلی داستان این اثر به خاطره‌ای برمی‌گردد که رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه بعد از شهادت حاج قاسم از ایشان تعریف کردند، زمانی که آمرلی، شهر شیعه‌نشین استان صلاح‌الدین عراق، با جمعیت هجده‌هزارنفری ترکمن‌های بومی منطقه که تنها ۱۰۰ کیلومتر با خاک کشورمان فاصله دارد، در محاصره کامل داعش قرار می‌گیرد و در نهایت، با سخت شدن شرایط محاصره، از شهید سلیمانی درخواست کمک می‌کنند.

حاج قاسم بی درنگ با بالگرد از حلقه محاصره عبور می‌کند و خود را به شهر می‌رساند. در نهایت، با تلاش ارتش عراق و حشد شعبی، این منطقه پس از ۸۴ روز مقاومت، در عملیاتی به فرماندهی شهید سلیمانی، با همکاری نیرو‌های حشد شعبی، ارتش عراق و نیرو‌های مردمی، از محاصره داعش خارج می‌شود. در سال‌های گذشته، یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های شکل‌گرفته، روایت رشادت‌های مدافعان حرم به زبانی امروزی و با استفاده از بستر‌های روز دنیاست. این اثر را باید از نخستین گام‌های مؤثر در همین راستا به شمار آورد.

پنجه در پنجه داعش

نگاهی به بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی»

داستان بازی روایتگر ۲ شخصیت به نام‌های رامین و بصیر است و حاج قاسم نقش فرمانده را در این عنوان ایفا می‌کند. بصیر جوانی عراقی است و یکی از اعضای گروه عصائب‌الحق که در حمله وحشیانه داعش، همسر و ۲ فرزند خود را از دست داده است. رامین هم یکی از افسران زبده و کارکشته نیروی قدس سپاه پاسداران و از مشاوران نظامی شهید سلیمانی است که در ادامه روند داستان، به بازی ملحق می‌شود. سبک بازی تیراندازی اول‌شخص است و با موتور گرافیکی قدرتمند آنریل‌انجین ۴ تولید شده است.

بازی دارای ۱۲ مرحله و ۱۶ محیط منحصربه‌فرد است. محیط‌های بازی شامل نیروگاه، روستا‌های اطراف آمرلی، پایگاه تروریست‌های آمریکایی، بیابان، ورزشگاه و فضای داخلی شهر آمرلی می‌شود. روایت بازی نیز در ۳ فصل زمستان، پاییز و بهار رخ خواهد داد. هم‌چنین برای هرچه طبیعی‌تر شدن حرکات شخصیت‌ها و باورپذیری بهتر در بازی، بیش از هزار انیمیشن منحصربه‌فرد در فرایند تولید آن استفاده شده است. برای دستیابی به این منظور، بیش از ۱۰۰ دقیقه انیمیشن هم در فرایند تولید این بازی استفاده شده است که تجربه گرافیکی جذابی برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد.

گیم‌پلی متنوع

نگاهی به بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی»

سازندگان تلاش کرده‌اند در کنار داستان منسجم، از گیم‌پلی هم غافل نشوند و عنوانی متنوع را از این نظر تولید کنند. همین مسئله باعث شده است تنها با عنوانی بر محور تیراندازی طرف نباشید و در برخی مراحل بازی، حل معما‌ها و راز‌های محیطی هم به تجربه شما در این عنوان اضافه شوند. مجموعه منادیان، به عنوان سازنده این اثر، قبلا هم محصولاتی مثل بازی «مختار» را روانه بازار کرده است، اما «فرمانده مقاومت» در مقایسه با تولیدات قبلی این استودیو بهینه‌تر است و قابلیت اجرا شدن بر روی بیشتر سیستم‌های خانگی را دارد.

از ویژگی‌های بازی از نظر فنی می‌توان به موسیقی اختصاصی آن که به طور کامل هماهنگ با فراز و فرود‌های بازی تولید شده است و انیمیشن برای هر شخصیت برای ایجاد تنوع و حرکت‌های منعطف و باورپذیرتر اشاره کرد. یکی دیگر از نقاط قوت بازی سیستم هوش مصنوعی اختصاصی برای هرکدام از دشمن‌های موجود در داستان است که باعث می‌شود مدل برخورد شما در طول تجربه چندساعته بازی با دشمن‌ها یکنواخت و خسته‌کننده نشود و هیجان مبارزه‌ها تا لحظه آخر با شما همراه باشد.

تجربه‌ای که ادامه خواهد داشت

نگاهی به بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی»

در این بازی ۷ نوع سلاح مختلف اعم از آرپی‌جی ۷، کلت کمری، شاتگان، کلاشنیکف، ام ۴، مسلسل و قناصه در اختیار دارید. هم‌چنین برای آشناسازی مخاطب با مکانیک‌های بازی و گیم‌پلی آن، در حالت روایی، یک پیش‌مقدمه طراحی شده است تا شخصیت اصلی بیشتر با فضای اثر آشنا شود. سازندگان برای ایجاد تنوع بیشتر در بازی، امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها را نیز تا اندازه‌ای فراهم آورده‌اند. هم‌چنین قابلیتی دیگر تحت عنوان پشتیبانی هوایی در بازی طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توانید از کمک هوایی بهره‌مند شوید. زمان گیم‌پلی بازی ۷ ساعت است و قرار است در به روزرسانی‌های آینده، تا ۲۰ ساعت ادامه یابد. مراحل نیز شامل ۲ بخش گروهی و انفرادی خواهد بود.

بازی علاوه بر بخش روایت داستانی، دارای ۲ بخش شبکه و آنلاین نیز هست که مدتی پس از انتشار بازی، در قالب یک به‌روزرسانی به بازی افزوده خواهد شد. در بخش صداگذاری هم عنوان «فرمانده مقاومت» توسط ۴۷ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم در بخش دوبله و صداگذاری تولید شده است. هم‌چنین استودیوی سازنده اعلام کرده است این عنوان اولین نسخه از سه‌گانه بازی‌هایی با محوریت سردار سلیمانی است و نسخه دوم با موضوع محاصره نبل و الزهرا در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

حداقل سیستم موردنیاز

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی

پردازنده مرکزی: Intel Core i۵-۶۵۰۰- (۳.۲ GHz) یا AMD Ryzen ۵، ۱۶۰۰

رم: ۸ گیگابایت

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX ۱۰۶۰ یا AMD Radeon RX ۵۸۰DirectX: Version ۱۱

حافظه مورد نیاز: ۱۱ گیگابایت


درباره بازی ایرانی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» + تریلر گیم پلی


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->