سرخط خبرها

گل محمدی: درود به شرف و غیرت بازیکنان پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۳۹۵۰
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
گل محمدی: درود به شرف و غیرت بازیکنان پرسپولیس
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از برد بزرگی که نصیبش شده عمیقا خوشحال است. گل محمدی شاگردان را با جملاتی خاص مورد ستایش قرار داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس با بردی ارزشمند هفته دوازدهم لیگ بیست و یکم را به پایان رسید. سرخ‌های پایتخت موفق شدند با یک گل سپاهان را در شهر اراک شکست دهند. بردی که گلمحمدی را عمیقا خوشحال و شادمان کرده است: از همه هواداران مان در اراک که با شور و اشتیاق زیادی ما همراهی کردند تشکر می‌کنم. برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود، اما با تلاش بچه‌ها برنده شدیم.

سرمربی سرخ‌ها ادامه داد: شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم، ولی در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد. توانستیم بیشتر توپ را به جریان انداخته و بیشتر همکاری کنیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده  و خوب هم ضد حمله بزدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آن‌ها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت‌تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را بازهم شاد کنیم.

گل‌محمدی درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس در زمین بی‌طرف توضیح داد: قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز دو تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم، اما واقعا برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کار‌های ایستگاهی گل زده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->