گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد
سرخط خبرها

روز‌های خوش جوانان استقلال

  • کد خبر: ۹۴۱۲
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
روز‌های خوش جوانان استقلال
ستاره‌هایی که در تیم استراماچونی احیا شدند
آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی این فصل شروع خوبی با استقلال نداشت؛ اما به‌تدریج با تغییرسیستم بازی این تیم و استفاده از دفاع سه‌نفره توانست آبی‌پوشان پایتخت را به جمع مدعیان عنوان قهرمانی اضافه کند. استراماچونی علاوه بر سیستم جدیدی که برای استقلال آورد، چند بازیکن این تیم را هم احیا کرد تا استقلالی‌ها این‌روز‌ها یکی از بهترین تیم‌های لیگ ایران باشند. آندره‌آ فقط توجهش به بازیکنان ثابت استقلال نبوده و حتی بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در زمین را پیدا می‌کنند نیز زیرنظر استراماچونی پیشرفت کرده‌اند و در زمان موردنیاز به کار استقلال آمده‌اند. در این گزارش عملکرد ۴ بازیکنی را که نسبت به فصل گذشته در استقلال استراماچونی بهتر بازی کرده‌اند، بررسی کرده‌ایم.

بهترین فصل قائدی در استقلال
مهدی قائدی سومین فصل حضورش در استقلال را تجربه می‌کند. این بازیکن جوان فصل گذشته ۱۰ بازی برای آبی‌های تهرانی در لیگ برتر انجام داد و ۳ گل و یک پاس گل در این تیم ثبت کرد. در جام حذفی هم قائدی ۲ بازی انجام داد و در روز حذف استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی و باخت در ضربات پنالتی مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی، یک پنالتی از دست داد. قائدی این فصل زیرنظر استراماچونی احیا شده و در هر ۱۰ بازی استقلال در لیگ برتر تااینجای‌کار به میدان رفته است. این بازیکن جوان که فصل گذشته فقط ۴۴۷ دقیقه در لیگ برتر بازی کرده بود، تا پایان هفته دهم، ۶۰۱ دقیقه در لیگ برتر به میدان رفته و ۴ گل هم برای استقلال در لیگ زده است.

تعویض طلایی آندره‌آ
سجاد آقایی فصل گذشته به استقلال تهران پیوست. این مهاجم جوان در لیگ هجدهم فقط ۹۷ دقیقه برای استقلال به میدان رفت و گلی هم در ۳ بازی‌ای که برای آبی‌پوشان تهرانی به میدان رفت، نزد. او این فصل و با حضور استراماچونی در استقلال در ۴ بازی لیگ به میدان رفته و یک گل هم زده است. تنهاگل آقایی در لیگ امسال در بازی با سایپا زده شد که این مهاجم جوان به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود. آقایی در ۲ بازی استقلال در جام حذفی این فصل هم برای این تیم گل زده است. مانند بازی سایپا در لیگ، آقایی در جام حذفی هم بعد از اینکه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، هر ۲ گل استقلال را به ثمر رسانده است. این مهاجم جوان در بازی مقابل گل‌ریحان از مرحله یک‌شانزده نهایی جام حذفی در دقیقه ۹۳ برای استقلالی‌ها گل‌زنی کرد و در دقیقه ۱۱۳ هم یک پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داد. آقایی در بازی مقابل فجر از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هم در دقیقه ۱۱۸ یک گل برای استقلال به ثمر رساند.

مدافع مطمئن
عارف غلامی بعد از حضور در ذوب‌آهن، برای لیگ نوزدهم به استقلال تهران پیوست. او حالا یکی از مدافعان استراماچونی در دفاع سه‌نفره استقلال است. غلامی که در نیم‌فصل اول فصل گذشته در فولاد بازی‌ای را در لیگ برتر انجام نداده بود، برای نیم‌فصل دوم راهی ذوب‌آهن اصفهان شد. این مدافع جوان ۶۰۲ دقیقه در لیگ برتر برای ذوبی‌ها بازی کرد. غلامی با آمدن به استقلال این فصل تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی این تیم در خط دفاعی شده و در ۷ بازی آبی‌پوشان تهرانی در لیگ به میدان رفته است.

طراحی که فصل را از دست داد
داریوش شجاعیان که با یک قرارداد پرسر‌وصدا به استقلال تهران آمده بود، در ۲ فصل گذشته نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند؛ البته مصدومیت‌های او هم یکی از دلایل عدم درخشش در ۲ فصل گذشته بود. شجاعیان این فصل در ۷ بازی اول استقلال در لیگ برتر به میدان رفته بود و برای این تیم در آن ۷ بازی یک گل زده و ۲ پاس گل هم به هم‌تیمی‌های خود داده بود. عملکرد قابل‌قبول شجاعیان باعث شد بعد از چند فصل هواداران استقلال امیدوار باشند که این تیم دوباره یک طراح خوب در لیگ دارد. شجاعیان علاوه بر عملکرد قابل‌قبول در لیگ، در جام حذفی هم برای استقلالی‌ها یک گل زد. فصل خوب شجاعیان خیلی زود برای او تمام شد و این بازیکن در بازی مقابل سایپا در هفته هفتم مصدوم شد و لیگ نوزدهم را از دست داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->