دبیر برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام می‌کند؟

  • کد خبر: ۹۴۲۴۵
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
دبیر برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام می‌کند؟
احتمال حضور رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات کمیته ملی المپیک امکان پذیر است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتخابات کمیته ملی المپیک اگر به تعویق نیفتد، قرار است ۱۷ اسفند ماه به انجام رسد. هنوز ثبت نام از نامزد‌ها انجام نشده و برگزاری ۱۰ انتخابات ورزشی در دی ماه، تاثیر زیادی در مسیر انتخابات کمیته ملی المپیک خواهد داشت.

درحالیکه سیدرضا صالحی امیری در نشست خبری اخیرش تصمیم حمید سجادی برای شرکت در انتخابات را به نقل از او تکذیب کرد، برخی نام علیرضا دبیر را نیز به عنوان یکی از نامزد‌های احتمالی مطرح می‌کنند.

حقیقت این است که با توجه به کار‌های عمرانی ویژه‌ای که دبیر طی نزدیک به دو سال و نیم حضور در فدراسیون کشتی در مجموعه ورزشی آزادی به سود ورزش ملی ایران انجام داده، به همراه نتایجی که کشتی در آخرین مسابقه جهانی برگزار شده، که مشخصا مربوط به دوره ریاست اوست، به دست آورده، باعث شده تا علیرضا دبیر از جایگاه مستحکمی در ریاست فدراسیون کشتی برخوردار باشد به طوری که به نظر می‌رسد حتی برای انتخابات بعدی فدراسیون کشتی نیز کار دشواری برای ریاست نداشته باشد.

با این وجود شنیده می‌شود او تنها در یک صورت قصد حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را دارد و آن اینکه سیدرضا صالحی امیری قصد شرکت در انتخابات را داشته باشد.

او در ماه‌های اخیر به دلائلی از جمله موضوعاتی که در خصوص معرفی ۴ عضو انتصابی کمیسیون ورزشکاران از سوی صالحی امیری پیش آمد، روابط تیره وتاری با کمیته ملی المپیک دارد.

البته بعید نیست که همچون دوره گذشته، یک عضو بانفوذ سیاسی ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->