یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد
سرخط خبرها

پایان مرحله نخست لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان

  • کد خبر: ۹۴۳۷۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
پایان مرحله نخست لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان
مولتی‌کافه و نیشابور، فاتحان دور رفت شدند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله نخست لیگ‌یک بسکتبال بانوان در ۴ گروه و با حضور ۳ نماینده از خراسان رضوی به پایان رسید که ۲ نماینده کاملا موفق بودند و یک نماینده مقابل حریفان شکست خورد. بهترین‌ها در پایان این رقابت‌ها جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد. خراسان رضوی در فصل‌۱۴۰۰، ۳‌نماینده در لیگ دسته‌یک دارد؛ خانه بسکتبال نیشابور که با بهترین نتایج فصل قبل از لیگ دسته‌۲ صعود کرده است، به‌همراه ۲ تیم مشهدی ژاویز و مولتی‌کافه. ژاویز و مولتی‌کافه سال قبل تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند و حتی این امتیاز را داشتند که در لیگ برتر امسال نیز حاضر شوند.

۴ پیروزی برای ۳ نماینده خراسان رضوی

رقابت‌های امسال در ۴‌گروه پیگیری می‌شود. گروه اول و سوم از تاریخ دوم دی، رقابت‌های خود را آغاز کردند و گروه دوم و چهارم، از نهم دی رقابت‌های خود را آغاز کردند. خانه بسکتبال نیشابور در گروه اول جای دارد و ۲ تیم مشهدی نیز در این مرحله با یکدیگر هم‌گروه هستند و در گروه دوم حضور دارند. در پایان دور رفت، ۴ پیروزی برای ۳ نماینده استان ثبت شد. ۲ تیم مشهدی مولتی کافه و ژاویز در گروه «ب» با تیم‌های نارسینا و فدایی تهران هم‌گروه هستند که در اولین مرحله ژاویز مشهد میزبان مسابقات بود.

رقابت‌ها طی ۲ روز در سالن کوثر دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. در روز نخست بازی‌ها، ژاویز مشهد برابر نارسینا تهران به میدان آمد؛ اما نتوانست حریف تهرانی را از پیش‌رو بردارد. نارسینا تهران ۹۲‌بر‌۶۸ ژاویز مشهد را شکست داد. مولتی‌کافه مشهد، اما در روز اول دست پر به خانه رفت. مشهدی‌ها حریف دیگر تهرانی را شکست دادند و رقابت مولتی‌کافه و فدایی تهران با نتیجه ۶۲‌بر‌۴۷ به پایان رسید.

مولتی‌کافه، پیروز شهرآورد مشهدی‌ها

روز دوم رقابت‌ها با شهرآورد مشهدی‌ها همراه بود. بازیکنان و کادرفنی ۲ تیم مولتی‌کافه و ژاویز، همگی هم‌تیمی‌های سابق و حتی دوستان قدیمی یکدیگر بودند؛ اما حالا در قالب ۲ تیم رقیب به‌مصاف هم رفتند. در این بازی حساس که ژاویز به امتیاز پیروزی نیز نیاز داشت، این مولتی‌کافه بود که موفق شد پیروز از زمین بیرون برود. این رقابت در‌نهایت با اختلاف زیاد و نتیجه ۹۱ بر ۴۲ به پایان رسید. به‌این‌ترتیب ژاویز هر ۲ بازی خود را باخت، ولی مولتی‌کافه با ۲ پیروزی به کارش پایان داد.

در همین روز شهرآورد تهرانی‌ها نیز برگزار شد که نارسینا با نتیجه نزدیک ۵۷‌بر‌۵۵ فدایی تهران را شکست داد. ۲۳‌و‌۲۴‌دی، مرحله بعدی بازی‌ها پیگیری می‌شود که تیم تهرانی میزبان خواهد بود. مولتی‌کافه و ژاویز هر کدام در این دوره با نارسینا و فدایی تهران بازی دارند و خبری از شهرآورد نیست. هفتم و هشتم بهمن نیز مرحله برگشت رقابت‌های این گروه برگزار می‌شود.

پیروزی مقتدرانه نیشابوری‌ها

در گروه «الف» خانه بسکتبال نیشابور هر ۲ بازی خود را در گیلان با پیروزی پشت‌سر گذاشت. نیشابوری‌ها در اولین بازی ۱۲۳‌بر‌۴۴ هایپر‌گیلان، میزبان مسابقات این گروه، را شکست دادند. در بازی دوم نیز راستکردار بندر‌انزلی برابر تیم خراسانی به میدان آمد که در‌نهایت خانه بسکتبال نیشابور توانست ۶۸‌بر‌۳۲ این تیم را شکست دهد. ۱۶‌و‌۱۷‌دی و ۳۰‌دی و یکم بهمن نیز مرحله دوم و سوم این گروه برگزار می‌شود. در پایان هفته جاری زربام پارت خراسان شمالی و هایپر گیلان، حریفان تیم استان، به میزبانی بجنورد خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->