تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

توزیع کمک‌های ایران به نیازمندان افغانستانی در هرات

  • کد خبر: ۹۴۴۲۷
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
توزیع کمک‌های ایران به نیازمندان افغانستانی در هرات
سرکنسولگری ایران در هرات به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اقدام به توزیع کمک های مردم ایران میان نیازمندان و ایتام این ولایت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرکنسولگری ایران در هرات به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اقدام به ارسال کمک های بشردوستان به مردم افغانستان کرد.

«نوید مقدم» معاون سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات در ادامه برنامه‌های مختلف خود در این روز، اقلامی از جمله مواد غذایی، مواد سوختی و لوازم بهداشتی ارسالی از سوی شهروندان ایران در مقر رایزنی فرهنگی در میان هزار نفر توزیع کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی اجازه زورگویی استکبار را به مردم مسلمان جهان طی 40 سال گذشته نداد و همین مقاومت باعث نگرانی آمریکایی‌ها شده بود و به همین دلیل این کشور از روی بزدلی این سردار بزرگ اسلام را به شهادت رساند، اما هیچگاه پیش بینی نکرده بود که هزاران سلیمانی با روحیه قوی مقاومت به هدف سرکوب استکبار جهانی شکل خواهند گرفت.

معاون سرکنسول ایران در هرات خاطرنشان کرد که روحیه مقاومت سردار سلیمانی باعث کمک وی به مسلمان کشورهای عراق، افغانستان و سوریه شد.

از سوی دیگر «مجید خالقی‌نیا» رایزن فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات در این مورد گفت:همواره رهبر انقلاب اسلامی و مسوولان عالی رتبه ایران برحمایت از مردم افغانستان تاکید داشته و کمک های بی دریغانه خود را در هر شرایطی با ملت مظلوم افغانستان اهدا کردند.

وی افزود: ملت ایران نیز با درک فرهنگ و تاریخ مشترک میان شهروندان افغانستان و ایران و حس نوع دوستی بران شدند تا کمک های خود را به نیازمندان در افغانستان ارسال کنند.

رایزن فرهنگی ایران تاکید کرد: کمک‌های ارسال شده شامل مواد غذایی، مقدار قابل توجهی مواد سوختی و مواد بهداشتی است که در میان خانواده ایتام و معلولین و خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

همچین افراد نیازمند که برای دریافت کمک‌ها به کنسولگری مراجعه کرده بودند، گفتند که همواره ایران به نیازمندان هرات کمک کرده و در شرایط سخت پشیبان مردم بوده است.

آنها از دیگر کشورهای همسایه با افغانستان درخواست کردند تا با الگو پذیری از کشور ایران به فریاد نیازمندان و محرومین افغانستان بشتابند.

قرار است تا به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، نمایشگاه عکس ، شب شعر و برنامه‌های فرهنگی ازسوی سرکنسولگری و رایزنی فرهنگی این سرکنسولگری درهرات برگزار شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->