سرخط خبرها

نظر یک مداح درباره مولودی‌خوانی ساعد سهیلی در «گشت ارشاد ۳» + فیلم

  • کد خبر: ۹۴۵۶۲
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
  • ۲
نظر یک مداح درباره مولودی‌خوانی ساعد سهیلی در «گشت ارشاد ۳» + فیلم
مصطفی قدمگاهی معتقد است که از انتشار سکانس حذف‌شده فیلم «گشت ارشاد ۳» ناراحت نیست و به نظرش ساعد سهیلی استعداد خوبی در مداحی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز - مصطفی قدمگاهی معتقد است که از انتشار سکانس حذف شده فیلم «گشت ارشاد ۳» ناراحت نیست و به نظرش ساعد سهیلی استعداد خوبی در مداحی دارد.

چند شب پیش ساعد سهیلی سکانسی حذف‌شده از فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» سعید سهیلی را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «امیدوار بودم این قسمت را در فیلم ببینم.» در این سکانس ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی به تقلید از مصطفی قدمگاهی مولودی‌خوانی کرده‌اند.

با انتشار این ویدیو، مصطفی قدمگاهی به تی وی پلاس گفت: «با دیدن آن ویدیو حس و یا واکنش خاصی به من دست نداد و ناراحت نشدم. حالا اینکه این بخش از فیلم حذف شده یک بحث دیگر است، اما فکر نمی‌کنم که قصد عوامل فیلم تمسخر هیئت و یا مداحی بوده باشد، چون با این کار فقط می‌خواستند فروش بلیت را افزایش دهند و اگر ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی را ببینم قطعا برخورد بدی با آن‌ها نخواهم داشت و فقط دلیل این شوخی را از آن‌ها جویا می‌شوم.»

او درباره توانایی ساعد سهیلی در مداحی گفت: «ساعد سهیلی در تقلید صدای من بسیار موفق بوده و دوستان من نیز بر این قضیه صحه می‌گذارند و به نظرم ایشان استعداد مداح شدن دارد، چون هم صدا را خوب تقلید کرده بود و هم اجرای خوبی داشت و با خواندن ایشان یک لبخندی روی لب‌ها ایجاد شد. اما یک اشتباهی به وجود آمده، یک قسمت را من سریع خواندم و به نظر می‌رسد که بیهوده خوانده شده، اما محتوا این است «خبر اومده سر زده سپیده» و، چون این قسمت را من سریع خوانده‌ام یک چیز دیگر برداشت شده است.»

منبع: خبرآنلاین


ببینید

واکنش مجری سمت خدا به شوخی به «گشت ارشاد ۳» + فیلم


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
یعنی فقط وقتی زد تو صورتش
مبینا علومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
0
0
سلام جالب بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->