آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یادحقی درباب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری
سرخط خبرها

اولین تیزر سریال «همه ما مرده‌ایم»، کره‌ای جدید نتفلیکس + زمان پخش

  • کد خبر: ۹۴۶۰۱
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
اولین تیزر سریال «همه ما مرده‌ایم»، کره‌ای جدید نتفلیکس + زمان پخش
نتفلیکس اولین تیزر سریال کره‌ای جدیدش، «همه ما مرده‌ایم» (All of Us Are Dead)، را منتشر کرد؛ درام وحشتی که احتمالا به سریال پرطرفدار بعدی نتفلیکس تبدیل شود.

شهرآرانیوز - نتفلیکس در ادامه گسترش فهرست سریال‌های کره‌ای‌اش، سرانجام پس از گذشت یک‌سال از اعلام خبر ساخت سریال «همه ما مرده‌ایم» (All of Us Are Dead)، تاریخ انتشار این درام ترسناک را هم منتشر کرد.

اولین تیزر سریال «همه ما مرده‌ایم» نتفلیکس + زمان پخش

همانطور که از تیزر مشخص است سریال پر از عناصری است که می‌تواند طرفداران زیادی را جذب کند؛ گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی در مدرسه‌ای پر از زامبی‌ها به دام می‌افتند.

این سریال مهیج نوجوانانه قرار است در در ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) منتشر شود. در اولین تیزر All of Us Are Dead صحنه‌هایی از دگرگونی زامبی‌های ترسناک، حملات پر از تعلیق و شخصیتی که با تیر و کمان ساختمانی را منفجر می‌کند دیده می‌شود.

اولین تیزر سریال «همه ما مرده‌ایم» نتفلیکس + زمان پخش

«همه ما مرده‌ایم» بر اساس یک رمان گرافیکی محبوب از جو دونگ گئون با نام «همین حالا در مدرسه ما» (2009) ساخته شده است. در این رمان گروهی از دانش‌آموزان در یک دبیرستان پر از زامبی گیر افتاده‌اند و می‌خواهند از تهاجم آن‌ها به مدرسه‌شان نجات پیدا کنند. دانش‌آموزان در میان لحظات آخرالزمانی هجوم زامبی‌ها معانی عشق و دوستی را می‌یابند.

این سریال را لی جائه کیو و کیم نام سو کارگردانی کرده‌اند و، چون سونگ ایل داستانش را نوشته است. «همه ما مرده‌ایم» دومین سریال زامبی‌محور کره‌ای است که در نتفلیکس پخش می‌شود. سال ۲۰۱۹ فصل اول سریال محبوب «پادشاهی» در این شبکه منتشر شد. این سریال داستان ولیعهد لی چانگ (جو جیهون) را به تصویر می‌کشد که به دلیل درگیری با یک کودتای سیاسی مجبور می‌شود مأموریتی را آغاز کند تا درباره شیوع بیماری مرموزی که پادشاه فعلی و استان‌های جنوبی را دربرگرفته تحقیق کند؛ بیماری‌ای که باعث می‌شود قربانیان به صورت مردهٔ متحرک احیا شوند. به دلیل استقبال خوب مخاطبان از فصل اول این سریال، نتفلیکس فصل دوم را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد.

اولین تیزر سریال «همه ما مرده‌ایم» نتفلیکس + زمان پخش

سریال «همه ما مرده‌ایم» احتمالا در اوج محبوبیت سریال‌های کره‌ای نتفلیکس با استقبال خوبی مواجه شود. سریال «بازی مرکب» (Squid Game)، پربیننده‌ترین سریال ارجینال نتفلیکس در تمام دوران، اکنون یکی از عناوین اصلی جوایز امی 2021 است و برای فصل دوم و احتمالا فصل سوم تمدید شود. سریال «اهل جهنم» هم که بعد از «بازی مرکب» در نتفلیکس منتشر شد خیلی زود به سریالی محبوب تبدیل شد.


در ادامه حتما بخوانید

واکنش منتقدان به سریال «همه ما مرده‌ایم» | از نظر ژانری نه‌چندان جدید، اما از نظر احساسی تأثیرگذار


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->