برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

  • کد خبر: ۹۵۳۴۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر
این شاسی‌بلند فسفری رنگی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هاوال کول داگ (Cool Dog) است که قبلاً با نام X-Dog شناخته می‌شد.

به گزارش شهرآرانیوز، X-Dog برای اولین بار در قالب یک نیمه کانسپت در نمایشگاه خودروی شانگ‌های سال ۲۰۲۱ رونمایی شد و سپس در برخی از نمایندگی‌های هاوال به نمایش درآمد تا نظر خریداران را جلب کند. حال اولین تصاویر از نسخه تولیدی و نهایی این خودرو که به کول داگ تغییر نام داده منتشر شده است. این نسخه تفاوت بزرگی با X-Dog ندارد، اما بسیاری از جزئیات آن تغییر کرده‌اند.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

ازجمله تفاوت‌هایی که در کول داگ نسبت به X-Dog ایجاد شده می‌توان به سپرها، چراغ‌های جلو، دهانه گلگیرها، جلوپنجره، کاپوت و گلگیر‌های جلوی متفاوت اشاره کرد. علاوه بر این، آینه‌های جانبی کمی تغییر کرده و دستگیر‌های در مخفی X-Dog هم با نمونه‌های معمولی جایگزین شده‌اند. به‌طورکلی، این تغییرات نمای واقعی‌تری به کول داگ بخشیده که البته هنوز هم جذاب است.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

کول داگ بدنه‌ای جعبه‌ای شکل با پنجره‌های کوچک و باریک دارد که این پنجره‌ها در انتها باریک‌تر هم می‌شوند. این خودرو همچنین از برخی عناصر آفرودی مثل ریل‌های روی سقف و صفحات محافظ زیر سپر‌ها هم بهره می‌برد، اما رینگ‌های ۱۸ اینچی آن در مقایسه با اندازه کلی خودرو خیلی کوچک به نظر می‌رسند. البته هاوال رینگ‌های ۱۹ اینچی را به‌صورت سفارشی ارائه می‌کند، اما حتی آن‌ها هم برای این خودرو کوچک به نظر می‌رسند.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

یکی از ویژگی‌های طراحی جالب کول داگ، چراغ ترمز سوم آن است که در غلافی دوتایی بالای شیشه عقب جای گرفته است درحالی‌که فرم خود این شیشه هم عجیب به نظر می‌رسد، زیرا بسیار باریک است. طراحی دیگر قسمت‌های عقب خودرو هم با طرحی مشابه چرخ زاپاس روی درب صندوق و چراغ‌های عمودی بزرگ در طرفین، به همان اندازه عجیب است. بااین‌حال نمای جلویی خودرو با چراغ‌های دایره‌ای LED و دی‌لایت‌های صلیبی، نمای بسیار بهتری دارد.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

هاوال کول داگ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی استفاده می‌کند که ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند این شاسی‌بلند ۱۷۱۰ کیلوگرمی را به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو همچنین ۴,۵۲۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۷۵ میلی‌متر عرض و ۱,۷۴۵ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن برابر با ۲,۷۱۰ میلی‌متر است. هاوال کول داگ در نیمه اول امسال راهی بازار چین می‌شود و انتظار می‌رود در نمایشگاه خودروی پکن در فروردین آینده برای اولین بار به نمایش عمومی درآید.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

منبع: چرخان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->