حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

بازیکنان پرسپولیس پشیمان از حمایت صدری

  • کد خبر: ۹۵۵۴۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
بازیکنان پرسپولیس پشیمان از حمایت صدری
بازیکنان پرسپولیس به دلیل خلف وعده‌های مکرر مجیدی صدری که به تازگی استعفاء داده، از استوری حمایتی از سرپرست این باشگاه به شدت پشیمانند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از قول مجید صدری برای پرداخت ۲۰ درصد از مطالبات پرسپولیس چیزی حدود ۴۰ روز می‌گذرد. همین باعث شد بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با پدیده تصمیم به اعتصاب و تحریم تمرین بگیرند که کریم باقری آن‌ها را منصرف کرد. پرسپولیسی‌ها تا قبل از هفته هشتم و بازی دربی فقط ۵ درصد قرارداد فصل جدیدشان را گرفته بودند و در آستانه دربی ۱۵ درصد دیگر هم گرفتند، اما حالا که به آخرین هفته نیم فصل رسیده‌ایم انتظار دارند حداقل دریافتی قراردادشان به ۴۰ تا ۵۰ درصد برسد و البته پاداش بردهای‌شان را هم بگیرند که فعلاً هیچ خبری از این پرداختی‌ها نیست و باشگاه هر روز امروز و فردا می‌کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازیکنان و اعضای کادر فنی چندی قبل با انتشار یک استوری مشترک از مدیرعاملی صدری حمایت کردند، اما حالا از این کارشان پشیمان شده‌اند چرا که صدری بعد از پرداخت آن ۱۵ درصد یک روز در میان در تمرین و اردوی تیم حاضر می‌شد، اما حالا او را در تلویزیون می‌بینند و خبری از آقای سرپرست باشگاه نیست! با این حال بازیکنان نمی‌توانند از فردی که همین دو هفته پیش از او حمایت کرده بودند به‌صورت صریح و واضح انتقاد کنند و فعلاً آچمز شده‌اند و حتی قادر به تحریم تمرین هم نیستند، اما از وضعیت مالی‌شان فوق‌العاده عصبانی‌اند و این مسأله روی کیفیت تمرین هم تأثیر منفی گذاشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->