سرخط خبرها

اصلاح خطوط ۷۰، ۴۴ و ۱۰۶۶ اتوبوسرانی مشهد

  • کد خبر: ۹۵۵۵۳
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
اصلاح خطوط ۷۰، ۴۴ و ۱۰۶۶ اتوبوسرانی مشهد
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و یکپارچگی حمل‎ ونقل عمومی درون شهری، اصلاحاتی در خطوط اتوبوسرانی ۷۰، ۴۴ و ۱۰۶۶ انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر نیشابوری تشریح کرد: مسیر خط ۷۰ که از پایانه مصلی تا انتهای طرق سرویس دهی می‌کرد از این پس توقف انتهای خط در ایستگاه زائر شهر انجام و با این تصمیم هیچ ایستگاهی حذف نشده است، همچنین زائرین مستقر در این شهرک می‌توانند با استفاده از این خط از مجموعه بازار‌های محدوه ۱۷ شهریور و از ایستگاه میدان شهدای گوهرشاد نیز به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.

وی گفت: با توجه به درخواست اهالی قرقی از این پس، خط ۴۴ که پیش از این تا بلوار شهید کشمیری سرویس دهی می‌کرد؛ از کشمیری ۶۲ به سمت محله قرقی و در ادامه مسیر از مهرگان ۲۱ به سمت الغدیر ۲۵ تردد و در نهایت به پایانه مراجعه می‌کند.

نیشابوری در رابطه با اصلاح خط ۱۰۶۶ گفت: با توجه به درخواست مردمی در خصوص اصلاح مبدا خط از پایانه خطی معراج به پایانه فردوسی، از ابتدای بهمن ماه خط ۱۰۶۶ پس از خروج از خیابان شهید طرحچی به سمت میدان شهید فهمیده، بلوار توس، بلوار خیام، بلوار فردوسی و سپس به سمت پایانه فردوسی ادامه مسیر می‌کند، همچنین به جهت ایجاد رضایتمندی اهالی، تردد مینی بوس‌ها تا انتهای خین عرب تردد می‌کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->