مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۴ امتیاز سخت برای فرش آرا و چیپس کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۹۵۵۲۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
۴ امتیاز سخت برای فرش آرا و چیپس کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال
فرش‌آرا و چیپس کامل از بازی‌های باخته، دست‌پر به مشهد برگشتند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته هفدهم رقابت‌های فوتسال لیگ‌برتر با یک پیروزی و یک تساوی نمایندگان مشهد به پایان رسید. در چهارچوب رقابت‌های این هفته، روز گذشته تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و چیپس کامل مشهد به‌ترتیب برابر راگا شهرری و شهروند ساری به میدان رفتند که در پایان ۴‌امتیاز سخت، اما شیرین را با خود به مشهد آوردند؛ چهارامتیازی که البته با چنگ‌و‌دندان و از دل ۲ بازی سخت و پراتفاق رقم خورد.

فرش‌آرا بازی ۲‌بر ۰ باخته در نیمه نخست را با نتیجه ۳‌بر ۲ به پایان برد و چیپس هم در دیداری که ۲بار از حریفش عقب افتاد، موفق شد در‌نهایت کار را به تساوی ۲‌بر‌۲ بکشاند. این نتایج درحالی برای نمایندگان فوتسال مشهد رقم خورد که انتظار می‌رفت هم شاگردان بهادری در فرش و هم مردان جنگی در چیپس، برابر ۲ حریف پایین‌جدولی خود دست‌کم روی کاغذ کار آسان‌تری داشته باشند.

بازگشت رؤیایی با پاورپلی

فرش آرا در روزی که قدرت بهادری، سرمربی‌بازیکن خود را به‌دلیل مصدومیت در زمین نداشت و سرماخوردگی هم به جان برخی از بازیکنان این تیم از‌جمله علی رحیمی، سنگربانشان، افتاده و مانع بازی‌شان شده بود، توانست در نیمه دوم بازی ۲‌بر ۰ باخته را برگرداند و به سود خود تمام کند. شاگردان بهادری در این نیمه برای جبران شکست پاورپلی کردند و توانستند روی همین تاکتیک ۲‌بار توسط امیرحسین داوودی به گل برسند.

گل سوم فرش‌آرا را نیز سینا اسدی به ثمر رساند. از نکات حاشیه‌ای این بازی می‌توان به ورود تماشاگران طرف‌دار راگا بعد از گل سوم فرش‌آرا به زمین و درگیری با بازیکنان تیم مشهد اشاره کرد. آن هم در روزی که قرار نبود تماشاگران وارد سالن شوند! فرش‌آرا با این برد ۲۱ امتیازی شد و در جدول تا پله ششم بالا آمد.

تساوی مفید برای تیم کامل

تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر‌نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال، در دیگر‌دیدار سخت روز گذشته مشهدی‌ها در شرایطی به میهمانی شهروند ساری رفت که این تیم ریشه‌دار ساروی به‌شدت خطر سقوط را احساس می‌کرد. شاگردان جنگی در این بازی زیرفشار بازی انتحاری تیم قعرنشین شهروند بودند و ۲ بار هم دروازه‌شان برابر ساروی‌ها باز شد. با‌وجود‌این ۲ گل بهنام فعال برای تیم میزبان را محمدرضا پیکان و محسن باغیشنی پاسخ دادند تا در‌نهایت تیم مشهدی یک‌امتیاز سخت از ساری با خود به مشهد بیاورد. چیپس با این تساوی شانرده‌امتیازی شد و در جدول یک پله صعود داشت و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

در سایر دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها تیم فوتسال مس سونگون در خانه با هدایت حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی خود مقابل سپاهان تن به شکست ۳ بر ۲ داد تا از کورس صدر جدول با گیتی‌پسند بیشتر عقب بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->