ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نبرد هم‌زمان با غول‌های فوتسال ایران در مشهد

  • کد خبر: ۹۴۷۷۷
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
نبرد هم‌زمان با غول‌های فوتسال ایران در مشهد
فرش‌آرا و چیپس‌کامل امروز از ساعت‌۱۶ میزبان گیتی‌پسند و مس‌سونگون هستند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ این یک آزمون سخت دیگر پیش‌روی ۲ نماینده فوتسال مشهد در لیگ برتر است که فصل چندان‌خوبی را سپری نمی‌کنند. زردآبی‌های باتجربه‌تر در سالن شهید بهشتی از گیتی‌پسند میزبانی خواهند کرد و چیپسی‌ها در سالن کارگران شماره‌۲ مشهد میزبان مس‌سونگون خواهند بود؛ ۲ دیداری که برای نمایندگان مشهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر ۲ هم‌زمان از ساعت‌۱۶ برگزار خواهد شد، چرا‌که هم فرش آرا و هم چیپس شکست‌های سنگینی را در این فصل برابر این حریفان تجربه کردند و حالا به‌دنبال اعاده‌حیثیت فوتسال خراسان هستند.

گیتی‌پسند و مس‌سونگون، ۲ غول بزرگ فوتسال کشور هستند که طی چند سال گذشته همواره تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر بوده‌اند؛ ۲ تیمی که امسال هم به‌ترتیب اول و دوم جدول هستند و رقابت شانه‌به‌شانه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی دارند. در سوی مقابل، فرش‌آرا در مکان هفتم جدول و چیپس تیم دوازدهم جدول چهارده‌تیمی لیگ برتر است.

کابوس ۳۰ بیشتر می‌شود؟

چیپس کامل و فرش‌آرا، نمایندگان مشهد، تا‌به‌اینجا ۴ دیدار مقابل مس سونگون و گیتی‌پسند انجام دادند و سرجمع در این مسابقات فقط ۲‌بار توانستند گل بزنند. اما آمار فاجعه‌بار برای تیم‌های مشهدی، دریافت ۳۰ گل از این ۲ تیم است! البته این را هم باید گفت که ۲۲ گل از این ۳۰ تا، سهم چیپس و ۸ تا سهم فرش‌آرا بوده است. با‌وجود‌این، در بازی امروز ۲ تیم مشهدی در وهله اول به فکر حفظ دروازه‌شان از گزند بازیکنان طراز‌اول گیتی‌پسند و چیپس هستند و در درجه دوم می‌خواهند انتقام شکست‌های تلخ قبلی را از میهمانانشان بگیرند. ۲ شکست ۱۱‌بر‌۱ و ۱۱‌بر‌۰ چیپس کامل برابر گیتی‌پسند و مس سونگون و ۲ باخت ۶‌بر‌۰ و ۲‌بر‌۱ فرش‌آرا مقابل این ۲ تیم نتایجی است که حالا مشهدی‌ها در‌صدد جبران آن‌ها هستند.

بهادری: به‌دنبال نتیجه‌ای آبرومندانه هستیم

سرمربی فرش‌آرا مشهد درباره وضعیت بازی پیش‌روی این تیم با گیتی‌پسند گفت: ۴ بازیکن تأثیرگذار خود را در این دیدار در اختیار نداریم. سینا ممبینی، هاشم فرج‌زاده و خودم در این دیدار به‌علت مصدومیت و سعید سروری را به‌علت محرومیت در اختیار نداریم. قدرت بهادری درباره دیدار آتی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: همچنین ۳ بازیکن فرش‌آرا به‌دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده‌اند.

با بازیکنان جوان مقابل گیتی‌پسند حاضر خواهیم شد، اما این مشکلات باعث نخواهد شد از قبل بازنده باشیم. وی افزود: مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند بازی سختی داریم. گیتی‌پسند به لحاظ ساختار، کادر فنی و بازیکنان، از بهترین‌های ایران به‌شمار می‌آید و بازیکنانش از بهترین‌های تیم ملی هستند. بهادری گفت: فرش‌آرا با توجه به مصدومیت بازیکنانم با تعداد نفرات اندکی در این دیدار حاضر خواهد شد. با‌وجود شرایط خاصی که داریم، هم‌قسم شده‌ایم نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

جنگی: برابر مس از‌پیش‌بازنده نیستیم

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل گفت: مقابل تیم مس‌سونگون از‌پیش‌بازنده نیستیم و بازیکنان برای این دیدار انگیزه دارند. محسن جنگی درباره دیدار امروز عصر تیمش مقابل مس‌سونگون در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم. مس ۴ دوره قهرمان ایران شده است و اکنون از بازیکنان برزیلی استفاده می‌کند و از مربی خلاقی نیز بهره می‌برد. وی افزود: این هفته بازیکنانمان تمرینات تاکتیکی خوبی پشت سر گذاشتند و باانگیزه ظاهر شدند.

امیدوارم اتفاق خوبی برای چیپس‌کامل رقم بخورد و نتیجه قابل‌قبولی در این دیدار کسب کنیم. سرمربی چیپس کامل افزود: در بازی رفت ۱۱ گل از این تیم در تبریز دریافت کردیم. مس‌سونگون در آن بازی درس بزرگی به ما داد. باید حرفه‌ای فکر کنیم و ساختارمان حرفه‌ای باشد. اکنون که می‌خواهیم مجددا مقابل این تیم بازی کنیم، بازیکنان ما با‌تجربه‌تر شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->