فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لایحه رتبه‌بندی معلمان از طرف شورای نگهبان برگشت خورد (۲۸ دی ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۶۱۸۱
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
  • ۱
لایحه رتبه‌بندی معلمان از طرف شورای نگهبان برگشت خورد (۲۸ دی ۱۴۰۰)
سخنگوی شورای نگهبان: با توجه به بررسی اعضای شورای نگهبان، لایحه رتبه بندی معلمان برای رفع ابهامات و برخی اشکالات به مجلس برگشت.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در خصوص آخرین وضع لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: با بررسی‌هایی که در خصوص این لایحه در جلسات شورای نگهبان صورت گرفت، این شورا با اهداف مصوبه موافق است.

وی گفت: کلیات آن با توجه به اینکه ماهیت مصوبه لایحه است، مورد پذیرش این شوراست اما در برخی موارد نسبت به لایحه دولت و مواردی نیز با توجه به تغییراتی که در مجلس نسبت به لایحه صورت گرفته است، اشکالات و ابهاماتی برای شورای نگهبان وجود دارد لذا برای رفع این ابهامات و اشکالات به مجلس برگشت داده شد.

طحان نظیف ادامه داد: درباره مصوبه اخیر مجلس رتبه بندی معلمان با توجه به جلسات متعدد شورای نگهبان این شورا با اهداف مصوبه موافق است و با توجه به اینکه این مصوبه لایحه است نیز مورد پذیرش ماست.

وی افزود: در برخی از موارد نسبت به لایحه دولت و نسبت به تغییراتی که در مجلس به لایحه صورت گرفته است، شورای نگهبان اشکالات و ابهاماتی را دارد.

طحان‌ نظیف ادامه داد: برای رفع این ابهامات و اشکالات مصوبه رتبه بندی معلمان به مجلس بازگردانده شد تا این ابهامات به شکل دقیق و شفاف برطرف شود.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در صورت رفع ابهامات و اشکالات باقیمانده در عمل ما با مصوبه کارآمد و قابل اجرا را مواجه خواهیم بود و رضایت قشر فرهیخته و دلسوز کشور در پی خواهد داشت و دولت باید و مجلس نسبت به رفع این موارد و ابهامات یک نشستی را تشکیل دهند و به یک توافقی برسد.

وی افزود: ما در شورای نگهبان از حداکثر فرصت خود که ۲۰ روز بود استفاده کردیم و پیگیری های متعددی را در جهت رفع ایرادات و شفاف تر شدن مصوبات برای اجرای بهتر آن انجام دادیم.

طحان نظیف تصریح کرد: در این مدت برخی از ابهامات و ایرادات روشن شد و برخی از ایرادات همچنان باقی مانده است و امروز با توجه به اتمام زمان قانونی برای بررسی این مصوبه در شورای نگهبان برای اظهارنظر ما نزدیک می‌شویم و فرصتی باقی نمانده است و نتیجه بررسی ها را به مجلس باید اعلام کنیم و امیدوارم در جلسات آینده که مجلس جلسات علنی خواهد داشت این ابهامات باقیمانده رفع شود و توافق بین مجلس و دولت حاصل شود و جهت اظهار نظر نهایی نیز مجدداً به شورای نگهبان ارسال شود و مانیز در اولین جلسه شورا پس از رفع ابهام آن را بررسی خواهیم کرد و نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

بازگشت لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
خجالت اوره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->