نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اولین جام رئال مادرید ۲۰۲۲ از ریاض آمد

  • کد خبر: ۹۶۲۰۰
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
اولین جام رئال مادرید ۲۰۲۲ از ریاض آمد
قهرمانی تیم کارلو آنچلوتی در سوپرجام اسپانیا یک نشانه مهم در روند خوب رئال با سرمربی ایتالیایی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قهرمانی رئال در سوپرجام اسپانیا با حاشیه‌هایی همراه بود. در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا، رئال‌مادرید و اتلتیک‌بیلبائو در ورزشگاه ملک‌فهد شهر ریاض، پایتخت عربستان، به‌مصاف هم رفتند و در‌نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر ۰ رئال‌مادرید خاتمه یافت و بدین‌ترتیب رئال‌مادرید، قهرمان این دوره از رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا شد. تیم کارلو آنچلوتی اکنون اولین جام خود را در این فصل به دست آورده است؛ جامی که به نظر می‌رسد آخرین جام آن‌ها نخواهد بود، چرا‌که رئال‌مادرید در رقابت‌های لالیگا هم صدرنشین است و اختلاف خوبی با رقبا دارد و با ادامه همین روند به نظر می‌رسد که قهرمان لالیگا نیز خواهد شد.

گل‌های رئال‌مادرید را در فینال سوپرجام اسپانیا، لوکا‌مودریچ و کریم بنزما به ثمر رساندند. مودریچ در دقیقه ۳۸ و بنزما در ابتدای نیمه دوم گل‌زنی کردند. گل مودریچ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه و گل بنزما نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این جام از سویی اولین جام آنچلوتی در دوره دوم حضورش در رئال‌مادرید هم هست و بدین‌ترتیب او به تعداد ۵ جام در رئال‌مادرید رسید، چرا‌که در دوره اول حضورش به‌عنوان سرمربی رئال‌مادرید، بین سال‌های ۲۰۱۳‌تا‌۲۰۱۵، ۴‌جام به دست آورده بود.

چهره درهم هازارد

ادن هازارد، بازیکن بلژیکی، در جشن قهرمانی رئال‌مادرید در سوپرجام اسپانیا زیاد خوش‌حال به نظر نمی‌رسید و شایعات نیز درباره جدا‌شدنش قوت گرفته است. تصاویری که از هازارد در جشن قهرمانی منتشر شده است، نشان می‌دهد که بازیکن بلژیکی خو‌ش‌حال نیست و در‌حالی‌که هم‌تیمی‌هایش شاد و خندان هستند، او لبخند نمی‌زند. تصویر چهره اخموی ادن در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. یک هوادار چلسی نوشته است: چلسی منتظر چیست؟ او را برگردانید.

دیگری نوشته است: چلسی، لطفا ادن هازارد را برگردان. با دیدن این تصویر قلبم تکه‌تکه شد. یکی دیگر نوشته است: هازارد لایق بهترین‌هاست و این وضعیت دردناک است. هازارد در سی‌ویک‌سالگی و پس از دو‌سال‌و‌نیم حضور در چلسی نتوانسته است موفقیت ویژه‌ای در رئال‌مادرید داشته باشد. این بازیکن با ۱۳۰‌میلیون یورو به گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید تبدیل شد و قرار بود که جانشین رونالدو شود؛ اما هرگز در حد انتظارات ظاهر نشد.

تهدید بنزما به جدایی

در بحبوحه شادی رئالی‌ها از کسب اولین عنوان قهرمانی‌شان در سال جدید میلادی، سایت کاتالونیایی «ال‌ناسیونال» مدعی شد که کریم بنزما به رئال‌مادرید گفته است که اگر ارلینگ هالند را در این تابستان بخرند، از تیم می‌رود.

این سایت بعد از قهرمانی رئال در سوپرجام ادعا کرد که بنزما از پیوستن هالند به رئال‌مادرید خوش‌حال نخواهد شد؛ چرا‌که بازیکن نروژی در پست او بازی می‌کند. به گفته این منبع، بنزما به فلورنتینو پرز، مدیر رئال، گفته است که اگر هالند در این تابستان خریده شود، از تیم جدا خواهد شد. رئال‌مادرید با اتمام قرارداد امباپه در تابستان بعدی انتقال وی را نهایی می‌کند و می‌خواهد هالند را هم در کنار وی بخرد تا خط‌حمله‌ای مهارنشدنی و شگفت‌انگیز را تشکیل بدهد.

رکورد‌های خاص مارسلو و آنچلوتی

این قهرمانی چند رکورد را هم برای رئالی‌ها جابه‌جا کرد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، به پنجمین افتخارش به‌عنوان مربی رئال رسید. مهم‌تر از همه، اما رکورد تاریخی مارسلو بود. کاپیتان که از دقیقه ۸۸ وارد زمین شد، به جام شماره‌۲۳ خود با پیراهن رئال دست یافت تا با رکورد خنتو، اسطوره و رئیس افتخاری باشگاه، برابری کند. به‌این‌ترتیب او از رکورد سرخیو راموس پیشی گرفت و با یک جام دیگر می‌تواند از خنتو نیز عبور کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->