آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او
سرخط خبرها

نشست خوانش کتاب «تنها گریه کن» با حضور نویسنده‌اش در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۹۶۳۱۹
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
نشست خوانش کتاب «تنها گریه کن» با حضور نویسنده‌اش در مشهد برگزار شد
نشست خوانش و معرفی کتاب «تنها گریه کن: روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان با حضور نویسنده کتاب به همت دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز - نشست خوانش و معرفی کتاب «تنها گریه کن: روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان با حضور نویسنده کتاب به همت دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

ماجرای عاشقانه یک مادردر این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: «تنها گریه کن» روایتی مادرانه از صبر، بردباری و فداکاری یک مادر شهید به قلم نویسنده جوان و توانمند ادبیات پایداری و دفاع مقدس است، نویسنده‌ای که قلمش مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

او ابراز امیدواری کرد همه این عرض ارادت‌ها به ساحت مقدس شهدای اسلام در قالب برگزاری برنامه‌هایی این چنینی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و حرکت به سمت مسیر دولت حضرت قائم (عج) باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شهید محمد معماریان اگر بندگی مخلصانه در راه خدا نداشت این مسائل و اتفاقات در زندگی اش رقم نمی‌خورد. زندگی خدایی این شهید باعث شد که مادر «راوی» اکرم اسلامی «نویسنده» مقام معظم رهبری «تقریظ کننده» و ما مروجان و ناشران این کتاب باشیم.

او انقلاب اسلامی و حرکت تاریخی امام خمینی (ره) را قبل و بعد از انقلاب اسلامی میدانی برای زیست مومنانه خواند و افزود: شهیدان معظم به بهترین وجه ممکن توانسته اند به این زیست مومنانه دست پیدا کنند. در واقع می‌توان گفت تنها دستاورد شهدا پیروزی در جنگ نبود بلکه آنان با حرکت و شهادت خود مدیریت زندگی امروز جامعه را در دست دارند و «تنها گریه کن» سندی قاطع و معتبر بر این مسئله است. اکرم اسلامی، نویسنده کتاب نیز گفت: آرزوی من رسیدن این کتاب به دست رهبر معظم انقلاب بود، ولی تصور نمی‌کردم این اتفاق بیفتد و مورد توجه ایشان نیز قرار بگیرد.

او درباره علت نام گذاری کتاب با عنوان «تنها گریه کن»، بیان کرد: این آخرین خواسته محمد از مادر است. در آخرین مکالمه شهید با مادرش می‌گوید: این آخرین دیدار ماست و این رفتن برگشتی ندارد. ما مادر و فرزند هستیم و من دوست دارم شما در غم فقدان من صبور و مقاوم باشید، البته نمی‌توانم بخواهم بی تابی و بی قراری نکنید، ولی اگر به اشک رسید در خلوت و تنهایی باشد. نمی‌خواهم کسانی که چشم دیدن انقلاب را ندارند از ناراحتی شما سوءاستفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->