پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

از صفر تا صد اولتیماتوم یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس!

  • کد خبر: ۹۶۴۴۹
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
از صفر تا صد اولتیماتوم یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس!
تهدید گل‌محمدی به استعفا پس از بازی با فولاد آسمان پرسپولیس را خاکستری کرده است.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پرسپولیس همچنان با معضل همیشگی یعنی مشکلات مالی دست به گریبان است و با وجود به پایان رسیدن نیم فصل اول، هر روز شاهد اعتراض و گلایه بازیکنان و مربیان این تیم هستیم. برخلاف وعده‌هایی که پیش‌تر داده شده بود، مشکلات مالی حل نشد تا رضا درویش، مدیرعامل جدید پرسپولیس، هنوز نیامده با چالشی بزرگ مواجه شود.

یحیی گل محمدی که بار‌ها در نشست‌های خبری و مصاحبه هایش از بی توجهی به پرسپولیس و مشکلات سخن گفته، این بار تصمیمی دیگر گرفته و به نزدیکان خود اعلام کرده است در صورتی که وضعیت همین گونه ادامه داشته باشد، روز شنبه آینده (۲ بهمن) بعد از دیدار با فولاد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از سمتش استعفا خواهد کرد. پرسپولیسی‌ها تا پایان نیم فصل اول ۲۰ درصد قراردادهایشان را گرفته اند.

در کنار این موضوع نکته دیگری که نارضایتی گل محمدی و سرخ پوشان را در پی داشته، این است که وعده امیدوار کننده‌ای از سوی مسئولان باشگاه به آن‌ها داده نشده و حرف خاصی هم در این زمینه ازسوی مسئولان باشگاه زده نمی‌شود. چندین بار نیز صحبت از پرداخت مطالبات در روز بازی مطرح شد؛ اما این اتفاق رخ نداد.

ماجرای تهدید به استعفای گل محمدی

در حالی که باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در بخش مدیریت دچار تغییر و تحول شد و رضا درویش جای مجید صدری را گرفت،  هنوز مشکلات مالی قرمز‌ها حل نشده است تا در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات زمستانی، یحیی گل محمدی شدیدا نگران این وضعیت باشد.

به نظر می‌رسد اگر مشکلات مالی قرمز‌ها حل نشود، یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم، بعد از بازی با فولاد از سمت خود استعفا خواهد کرد؛ چون بار‌ها برای حل مشکلات این باشگاه بین بازیکنان و مدیران باشگاه پادرمیانی کرده تا به نوعی این مشکلات تبدیل به اعتصاب یا مشکلات بزرگ تری نشود. آخرین بار یحیی به بازیکنان قول داده بود تا مطالبات آن‌ها پیش از بازی با فجرسپاسی پرداخت شود؛ اما همان روز مجید صدری، سرپرست سابق این باشگاه، به دلیل آنچه عدم اختیارات کافی به او از سوی وزارت ورزش اعلام شد، از سمتش استعفا کرد تا قولی که یحیی به شاگردانش داده بود، عملیاتی نشود.

پس از اینکه درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد، او به همراه اعضای هیئت مدیره در بین بازیکنان و اعضای کادر فنی حاضر شد و به آن‌ها قول داد تا مشکلات مالی را در کمترین زمان ممکن حل کند. در همان جلسه گل محمدی هم از درویش می‌خواهد این زمان را مدیریت کند تا تیم آسیبی نبیند و بازیکنان با تمرکز کافی در زمین مسابقه حاضر شوند. یک هفته از جلسه گل محمدی و درویش گذشته است، اما اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که بازیکنان پس از بازی مقابل ذوب آهن باز هم به سرمربی تیمشان و افشین پیروانی بابت دریافت نکردن مطالبات معترض شدند و حالا خبر رسیده است سرمربی قرمز‌ها قصد دارد برای زیرفشار گذاشتن باشگاه و مدیران جدید در صورتی که مطالبات آن‌ها تا روز شنبه پرداخت نشود، از سمت خود استعفا کند.

دلخوری هیئت مدیره از شایعه استعفای گل محمدی

به نظر می‌رسد این تهدید به استعفا زیاد به مذاق اعضای هیئت مدیره خوش نیامده است؛ به ویژه اینکه یحیی گل محمدی به خوبی می‌داند در کمتر از ۱۰ روز امکان معجزه نیست و این مشکلات در دوره مجید صدری نیز وجود داشت، تا حدی که سرمربی پرسپولیس برای حمایت از سرپرست مدیرعاملی خود و همکارانش اقدام به انتشار استوری کردند و برخی بازیکنان تیم به سفارش کادر فنی حمایتی دسته جمعی از مدیریت انجام می‌دادند، اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده و سیاست انتقادی علیه مدیریت باشگاه اتخاذ شده است.

از آنجا که گل محمدی به شایعه استعفایش پس از بازی با فولاد هیچ واکنشی نشان نداده است، حالا اعضای هیئت مدیره هم قصد دارند شرایط سخت گیرانه‌ای را برای سرمربی تیم اعمال کنند تا به این شکل روابط میان آن‌ها و کادر فنی به سردی برود.

گفته می‌شود پس از انتشار شایعه استعفای یحیی در فضای مجازی یکی از اعضای هیئت مدیره به کنایه گفته است زمان صدری انگار همه چیز گل و بلبل بود، اما حالا از وقتی تیم مدیریت جدید آمده کار خراب شده است، اگر ما هم سیاست مدیریت قبلی را در پیش می‌گرفتیم و قرارداد کادر فنی را بلندمدت تمدید می‌کردیم، شاید امروز به جای شایعه استعفا، استوری‌های حمایتی از ما منتشر می‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->