نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بغض هنگام‌پور ترکید/ نصف جهان در تور صیاد‌ها گیر افتاد

  • کد خبر: ۹۶۵۰۵
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
بغض هنگام‌پور ترکید/ نصف جهان در تور صیاد‌ها گیر افتاد
تیم بسکتبال هرمزگان از سد سپاهان در لیگ برتر گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم صنایع پشتیبان هرمزگان ۸۰ - ۷۷ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست داد.

آغازگران صنایع هرمزگان: پوربا سالاری، محمد یزدان‌پناه، عبدالصمد سرودی، علی جمشیدی و کریلو فسنکو 
سرمربی: رضا هنگام‌پور

آغازگران سپاهان اصفهان: محمدرضا بهرام‌زاد، عماد سلمانی، پیام کیانی، فرهاد صبوری و شارا زادوریان
سرمربی: علی خسروی

کوارتر اول
کاپبتان جمشیدی سبد اول را ۳ تایی می‌گیرد. اندوان صبوری پاسخ اوست. هرمزگان ۳ امتیازی بعدی را سالاری می‌زند. سرودی و فسنکو هرمزگان را به ۱۰ می‌رسانند. درخشش یزدان‌پناه آغاز می‌شود. ۴ امتیاز بهرام‌زاد و عماد سلمانی هم سپاهان را دورقمی می‌کند. ۳ امتیازی صبوری را خدابخشی جواب می‌دهد. دو امتیاز یزدان‌پناه برتری ۱۷ - ۱۳ صنابع را در پی دارد.

کوارتر دوم
دو پرتاب ۳ امتیازی پورکاوه هرمزگان را به ۲۳ رساند، اما جریان بازی عوض می‌شود. عسگرنژاد و خلیفه سلطان، اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهند. بعد از سبد پورکاوه، دانیال تحویلیان ۴ امتیاز پیاپی برای هرمزگان می‌گیرد.
بعد از دو پرتاب آزاد قاسمی برای سپاهان، ۳ امتیازی موسوی بازی را در ۳۳ مساوی می‌کند و پیام کیانی است که سپاهان را پیش می‌اندازد. اندوان یزدان‌پناه برتری را پس می‌گیرد و جمشیدی برتری هرمزی‌ها را به ۳ افزایش می‌دهد، ولی ۵ امتیاز پیاپی صبوری سپاهان را ۴۰ - ۳۸ برنده نیمه می‌کند.

کوارتر سوم
۳ امتیازی جمشیدی برتری زا پس می‌گیرد. این برتری چند بار دست به دست می‌شود تا ۴ امتیاز شارا زادوریان و ۳ امتیازی صبوری سپاهان را ۵۰ - ۴۵ پیش می‌اندازد. ۴ امتیاز از صبوری و کیانی اختلاف را به ۹ می‌رساند. قاسمی می‌کوشد کمی جبران مافات کند، اما اندوان شارا زادوریان سپاهان را به ۵۷ می‌رساند و اختلاف دورقمی می‌شود. سپاهان خود را ایمن می‌داند، اما ران ۸ امتیازی سرودی و سالاری اختلاف را به به ۲ می‌رساند! دو‌پرتاب ۳ امتیازی سلمانی به موقع حاشیه امنیت سپاهان را حفظ می‌کند. بندرعباسی‌ها هرچند با یزدان‌پناه و قاسمی به ۵۸ می‌رسند، اما خلیفه سلطان سبد آخر کوارتر را هم ۳ امتیازی می‌گیرد. ۶۶ - ۵۸ به سود سپاهان

کوارتر چهارم
ران ۸ امتیازی سرودی، جمشیدی و یزدان‌پناه بازی را در ۶۶ مساوی می‌کند و رشته‌ها سپاهان پنبه می‌شوند. کیانی و سلمانی دیواره سپاهان را پیش می‌اندازند، اما بندرعباسی‌ها به ۷۰ می‌رسند. عماد با تک‌پرتاب آزاد بازی را در ۷۰ به تساوی می‌کشد. ۷ امتیاز دیگر از جمشیدی، یزدان‌پناه و رضایی برای هرمزگان را بهزام‌زاد و موسوی جبران می‌کنند. تساوی در ۷۷. تنها ۳۰ ثانیه به پایان بازی مانده که سالاری هرمزگان را پیش می‌اندازد. صبوری در صدد تلافی برمی‌آید، اما یزدان‌پناه با بلاکی تماشایی بازی خوب خود را در دفاع و حمله تکمیل می‌کند. ۱۱ ثانیه به پایان، خسروی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت کیانی چاره‌ای جز خطای تاکتیکی روی فسنکو ندارد. دست فسنکو می‌لرزد و یک پرتابش هدر می‌رود. ۸۰ - ۷۷. تحویلیان جای آقاجانی را در ترکیب سپاهان می‌گیرد شاید با قدرت شوت زنی‌اش اصفهانی‌ها از مهلکه بگریزند، اما اقدام ۲ امتیازی او هم بی‌ثمر است تا بندرعباس دو شکست مرحله اول برابر سپاهان را جبران می‌کند.

بهترین‌ها
محمدیزدان پناه (۳۹:۲۲ دقیقه) با ۱۵ لمتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس گل و ۴ بلاک دبل دبل کرد و با کارایی ۳۵ چهره بزتر میدان بود.
کریلو فسنکو (۲۸:۱۲ دقیقه) با ۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۱۷ دیگز بازیکن موفق صنایع هرمزگان بود.
محمدرضا بهرام زاد (۲۷:۴۶ دقیقه) با ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۱۶ موثرترین بازیکن سپاهان بود.
فرهاد صبوری (۲۴:۲۰ دقیقه) با ۱۶ امتیاز، امتیازآورتربن بازیکن میدان نام گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->