نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کامبک تیم بسکتبال مس کرمان در کوارتر چهارم/ کمان آرش منجی خوزستان نشد

  • کد خبر: ۹۶۳۶۲
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کامبک تیم بسکتبال مس کرمان در کوارتر چهارم/ کمان آرش منجی خوزستان نشد
کرمانی ها در رقابت های لیگ برتر بسکتبال از سد خوزستانی ها گذشتند.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال تیم صنعت مس کرمان ۷۵ - ۶۹ خانه بسکتبال خوزستان را شکست داد.

بازیکنان آغازگر خوزستان: مصطفی عبدالوند، آرش ثابتی، مارکو سیمونوفسکی، دراگان توبیاک و محمد صیدی
سرمربی: حماد سامری

بازیکنان آغازگر مس: آیزایا ویلیامز، محمد فلاحت، اصغر کاردوست، ایگور شوماکوف و سیامک ترابی‌خواه
سرمربی: محمدرضا اسلامی

کوارتر اول
۳ امتیازی ترابی‌خواه آغاز بازی است. ران ۹ امتیازی خوزستان با ثابتی، توباک و صیدی برتری شاگردان سامری را در پی دارد. ترابی‌خواه دومین ۳ امتیازی خود را هم می‌زند و این بار ثابتی جوابش را می‌دهد. رستمی و ویلیامز اختلاف را کمتر می‌کنند و سومین ۳ امتیازی ترابی‌خواه بازی را در ۱۲ به تساوی می‌کشد. سبد آخر کوارتر سهم ویلیامز است. ۱۴ - ۱۲ به سود مس.

کوارتر دوم
۷ امتیاز بدون پاسخ از توباک و‌ ثابتی در آغاز کوارتر دوم خوزستان را پیش می‌اندازد. کاردوست هم یک تنه ۶ امتیاز می‌گیرد تا کرمان ۲۰ - ۱۹ پیش بیفتد.
۳ پرتاب آزاد شوماکوف و لی‌آپ ویلیامز حساب کار را ۲۵ - ۲۱ می‌کند. ۳ امتیازی قادریان را ویلیامز جواب می‌دهد و بعد از دانک توباک، شوماکوف مس‌را به ۳۰ می‌رساند. صیدی با پرتاب آزاد برای خوزستان سبد می‌گیرد. ۵ امتیاز پیاپی ویلیامز و اینطرف مارکو سیمونوفسکی خوزستان را به ۳۰ می‌رساند. خطای سعید صالحی ۳ پرتاب آزاد و ۳ امتیاز دیگر برای ویلیامز و مس رقم می‌زند. بازربیتر ۳ امتیازی سیمونوفسکی پایان نیمه نخست است. ۳۸ - ۳۳ مس فاتح این نیمه است.

کوارتر سوم
کاردوست مس را به ۴۰ می‌رساند و خودش سبد بعد را هم می‌گیرد. فلاحت لی‌آپ می‌زند، اما ۵ پرتاب ۳ امتیازی رضا آذرشاه، آرش ثابتی و سیمونوفسکی (۳ شوت) ۱۵، ۱متیاز برای خوزی‌ها دارد تا اختلاف در ۴۷ - ۴۵ به یک شوت کاهش پیدا کند. کاردوست سبد دیگری می‌گیرد، ولی این بار ۳ امتیازی عبدالوند اختلاف را به حداقل می‌رساند. خوزستان با لی‌آپ صیدی به ۵۰ می‌رسد. فلاحت برتری را پس می‌گیرد. دو پرتاب ۳ امتیازی سیمونوفسکی و ثابتی ۵ امتیاز برتی برای خوزستان دارد، ولی اندوان ویلیامز اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد. ۵۶ - ۵۴ به سود خوزستان.

کوارتر چهارم
توباک، سیمونوفسکی و آرش ثابتی جمع امتیاز خوزستان را به ۶۷ می‌رسانند، ولی مس کرمان در کوارتر چهارم بهتر کار می‌کند. امتیازگیری پیاپی ویلیامز، شوماکوف، آذرشاه و ترابی‌خواه بازی را در ۶۷ به تساوی می‌کشد. ۳ امتیازی فلاحت مس‌را به ۷۰ می‌رساند و ثابتی اختلاف را به حداقل می‌رساند. فلاحت ۳ امتیازی دیگری می‌زند، ۷۳ - ۶۹. خوزستان در دام گارد اصفهانی مس گیر افتاده! ۳ امتیازی ثابتی راهی به سبد کرمان ندارد. این بار فلاحت هم از پرتابش طرفی نمی‌بندد. قادریان توپ را برمی‌دارد، اما فلاحت توپ سیمونوفسکی را می‌قاپد تا بازی خوب خود را با لی‌آپ ساده‌اش تکمیل کند و مس به پیروزی ۷۵ - ۶۹ برسد.

بهترین‌ها
آرش ثابتی (۴۰ دقیقه کامل) با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس گل و کارایی ۱۸ بهترین عملکرد را در خوزستان داشت.
مارکو سیمونوفسکی (۳۵:۲۶ دقیقه) با ۲۰ امتیاز و ۳ ریباند دیگر بازیکن موثر خوزستانی‌ها بود.
آیزایا ویلیامز (۳۵:۰۸ دقیقه) با ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۲ چهره برجسته میدان بود.
اصغر کاردوست (۳۱:۲۵ دقیقه) با ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند تنها بازیکنی بود که دبل دبل کرد. کارایی کاردوست ۱۸ بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->