قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

مدیران اقتصادی باید فعالیت جهادی و شبانه روزی در کنترل قیمت‌ها داشته باشند

  • کد خبر: ۹۶۵۷
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
مدیران اقتصادی باید فعالیت جهادی و شبانه روزی در کنترل قیمت‌ها داشته باشند
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: مسئولان اقتصادی باید کار جهادی به ویژه در کنترل قیمت‌ها داشته باشند و اگر در این بخش غفلت کنیم دشمن ضربه خواهد زد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار یعقوبعلی نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: بخشی از بحث‌های حوزه اقتصادی طبیعی است، اما بخشی از آن توسط عوامل دشمن رقم می‌خورد و باید با نظارت و تدبیر، تصمیمات درست در این حوزه گرفته شود.
وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های مختلف و بویژه مدیران اقتصادی باید فعالیت جهادی و شبانه روزی داشته باشند، زیرا جنگ را نمی‌شود با روش عادی مدیریت کرد.
وی گفت: در این اصل که بنزین ارزان است، قاچاق می‌شود و قیمت باید بهینه شود، کسی معترض نیست، اما با این التهاب در جامعه از نظر معیشتی و گرفتاری اقتصادی، دشمن در کمین است تا از فرصت‌ها استفاده کند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: در این شرایط باید مسئولان دلسوز در انجام امور و تصمیمات اجرایی دقت داشته و هوشیار باشند، در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و در شرایط جنگ باید لحظه‌ای عمل کنیم و به همه چیز اشراف داشته باشیم.
وی اظهار داشت: در مشهد هم جمعه شب گذشته در پی اعلام اصلاح نرخ سوخت تعدادی از کسانی که توسط دشمن برای این فرصت آماده شده بودند، ظهور و فعالیت کردند، اما حضور گسترده مردم، مشهد را افتخارآمیز کرد.
وی گفت: هر تصمیمی که در مشهد گرفته می‌شود به پشتوانه و توسل به حضرت امام رضا (ع) است لذا با توسل به امام هشتم (ع) و به پشتوانه حضور مردمی، حرکت و توطئه دشمن در بولوار وکیل آباد و بوستان ملت مشهد در نطفه خفه شد.
سردار نظری افزود: مشهد به شدت مورد طمع دشمنان است و تمرکز دشمنان روی مشهد به دلیل جایگاه ویژه آن زیاد است لذا باید آمادگی خود را حفظ کنیم، مسائل اقتصادی حل خواهد شد و امیدواریم در این استان، افتخار مدیریت اقتصادی مردمی برای حل مشکلات مردم را پیدا کنیم.
تهدیدات امنیتی در کمین نظام اسلامی
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه تهدیدات امنیتی از تهدیدات جدی نظام اسلامی است، اظهار داشت: دشمن فکر، توان و عوامل خود را متمرکز کرده و همه توان نرم افزاری و سخت‌افزاری خود را متمرکز کرده تا امنیت جامعه را برهم بزند.
وی گفت: دشمن با تحریم، فشار اقتصادی، به هم ریختن زندگی مردم و ایجاد گرفتاری و معیشتی، قصد سست کردن ارتباط مردم با نظام را دارد و عوامل خود را دورن کشور ساماندهی کرده و منتظر فرصت برای ایجاد ناامنی است.
وی افزود: نگران گروه‌های سلطنت طلب نیستیم، نظام از عهده آن‌ها برمی‌آید، اما آن‌ها می‌خواهند زمینه اعتراض مردمی را فراهم کنند، ولی نمی‌دانند به رغم گرفتاری‌های موجود در زمینه معیشت و اقتصاد، جوهره این نظام مردمی و معنوی است و مردم به تصمیمات معترض هستند نه به نظام و انقلاب، مردم می‌دانند اگر اشکالی هست مربوط به ماهیت و جوهره نظام نیست، اما گاهی خودمان با روش نادرست در اجرای یک تصمیم درست، زمینه را برای دشمن فراهم می‌کنیم.
سردار نظری همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان در حوزه‌های مختلف در کشور حضور فعال دارند.
وی با بیان اینکه بخش دانش‌آموزی بخش آسیب‌پذیر در تهاجم فرهنگی دشمن است گفت: نیرو‌های بسیجی در این بخش مشغول فعالیت هستند و امسال ۱۷۰ هزار دانش آموز زیرپوشش ۶۰ عنوان کتابخوانی مربوط به شهدا قرار گرفته‌اند و همچنین زمینه حضور ۷۰۰ دانش آموز در پیاده‌روی اربعین فراهم شد.
وی افزود: مساجد را نیز باید به جامعیت با کارکرد‌های مختلف نظامی، اجتماعی و فرهنگی برگردانیم، اتصال و رفت و آمد دانش‌آموزان در مساجد منجر به سلامت و امنیت آنان در مقابل تهدیدات دشمن خواهد شد.
سردار نظری ادامه داد: اقدامات بسیج در برنامه‌های فرهنگی به تنهایی پاسخگو نیست و در زمینه الگوسازی همه دستگاه‌های مربوطه باید به صورت هماهنگ تلاش کنند.

 

منبع: ایرنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->