واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران
سرخط خبرها
رئیس قوه قضائیه:

اجازه نخواهیم داد خللی در امنیت مردم ایجاد شود

  • کد خبر: ۹۶۶۲
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
اجازه نخواهیم داد خللی در امنیت مردم ایجاد شود
رئیس قوه قضائیه، جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به عنوان امن‌ترین کشور عنوان کرد و گفت: خون شهدا، ایثارگران و خانواده معظم آن‌ها امروز پیش روی ما است و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین خللی در امنیت مردم ایجاد شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز (جمعه، اول آذر) در همایش گردهمایی سراسری گام دوم خیزش هسته‌های مساله‌محور، اظهار داشت: عدالت بعد از توحید فراگیرترین مفهوم از مفاهیم دینی ما مسلمانان به شمار می‌آید.
رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: اجرای عدالت از اهداف مهم نهضت الهی همچنین از مهمترین اهداف امام خمینی (ره) و خواسته ملت ایران است.
وی در ادامه عدالت و بعثت، عدالت و خلقت، عدالت و معاد، عدالت و فرج، عدالت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی را از جلوه‌های اجرای عدالت الهی عنوان کرد.
رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه عدالت به معنای توصیف نیست؛ بلکه سخن گفتن درباره عدالت اثباتی و اجرایی است، تاکید کرد: عدالت را در هر عرصه اجتماعی چگونه باید اجرایی کرد، این سخن مهمی است. در راس اجرای عدالت امام مقتدر و عادل حضور دارد. مراقبت وآسیب‌زایی و شناسایی اجرای عدالت در این مرحله ضروری است.
رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: اخم کردن کسی، فضاسازی و جوسازی مسئولان و هرکسی در جامعه بخواهد فضاسازی و جامعه را به دوقطبی تبدیل کند، همچنین به هیچ عنوان ملامت ملامت کنندگان و سرزنش‌کنندگان در مسیر سیره و سلوک ما اثر گذار نخواهد بود.
بدانید هر زمان اگر کسانی بخواهند از خواسته مردم سوء استفاده، در جامعه اغتشاش و ناامنی ایجاد، به اموال عمومی حمله و دست‌اندازی و خسارت وارد کنند، مجازات سختی در انتظار این دسته افراد خواهد بود.
وی تصریح کرد: امنیت کشور مساله بسیار مهمی است و در هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد اخلال در امنیت کشور ایجاد شود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه به عنوان امن‌ترین کشور نام برده می‌شود، بنابراین خون شهدا، ایثارگران و خانواده معظم شهدا امروز پیش روی ما است؛ «اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین خللی در امنیت مردم ایجاد شود».
همایش گردهمایی سراسری گام دوم خیزش هسته‌های مساله‌محور با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر از اعضای بسیج در مجتمع فرهنگی و ورزشی میلاد نور در حال برگزاری است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->