آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

زمان بررسی مجدد «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

  • کد خبر: ۹۶۵۹۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
  • ۱
زمان بررسی مجدد «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس شورای اسلامی مشخص شد
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح رتبه بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در بازدید مشترک به همراه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس سیل زده شرق هرمزگان در شهرستان میناب و رودان، افزود: تمامی مدارس کشور باز است و باید بصورت حضوری فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه والدین دانش آموزان نیز با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند، تصریح کرد: مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند، ۹۵ درصد مدارس دنیا در این مدت باز بوده اند اما ما ۱۰۰ درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

نوری بیان کرد: در توزیع منابع هم باید اول خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که خط مقدم در جمهوری اسلامی ایران، مردم مستضعف و کوخ نشین هستند، در مرکز، قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل داده ایم و بنا داریم دایره دایره از بیرون به داخل بیاییم.

وی اظهار کرد: فقری در اطراف کشور داریم که ناشی از کار خودمان است، تبعیض در درون خانواده بین فرزند دختر و پسر، بین پسر بزرگ و کوچک و ...در نظام تعلیم و تربیت هم این تبعیض ها وجود دارد، بینش، منش، فعل و دیدگاه ما در موضوع عدالت، توزیع رویه ای ست در صورتی که عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد یعنی حق همه داده شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص ایرادات شورای نگهبان به طرح رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: این ایرادات یکشنبه سوم بهمن ماه در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
سلام به نظر من حق مدیریت در مدار س پسرانه که توسط یه خانم ادا ره می شود باید افزایش یابد واقعا مدیریت این مدارس به تنهایی مشکل است من در سه سال مدیریتم که در یک مدرسه محروم بود از جان مایه گذاشتم اکثر دانش اموزان مشکل اقتصادی وفقر فرهنگی داشتن در مهر ۱۴۰۰ باز نشسته شم وبراساس توانایی من داشتم و مدیران مدارس غیراانتفاعی اصرار داشتن که در مدارس انها باشم در مدت سه سال مدیریتم به قدری خسته شدم که الان توانایی ان راند ارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->