پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

تصویر ۱۰ ثانیه‌ای از ۲ مرده متعفن!

  • کد خبر: ۹۷۳۴۰
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
تصویر ۱۰ ثانیه‌ای از ۲ مرده متعفن!
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار

خبر را اگر بدون فعل بنویسیم، می‌شود این: «پخش ۱۰ ثانیه‌ای تصاویر و صوت سران منافقین در شبکه‌های یک، قرآن، رادیو پیام و جوان.» چگونگی فعل و کیستی فاعلش هم بماند برای مسئولان مربوط.
من، اما باتوجه به فعل و شخصیت منافقین می‌گویم ۱۰ ثانیه که سهل است، ۱۰ سال هم همه شبکه‌های رسانه‌ای کشور را در اختیار داشته باشید، نمی‌توانید ذره‌ای برای خودتان جایگاه ایجاد کنید. نمی‌توانید زشتی رفتار و پلشتی گفتارتان را بشویید. برای مردم ما، شما مرده اید.

اصلا قاتل قبل از مقتول می‌میرد و شما ۱۷ هزار بار مرده اید برای ما. به ازای هر تروری که انجام دادید، به ازای هر قطره خونی که بر زمین ریختید، در برابر هر فرصتی که نابود کردید، هیچ قدرتی نمی‌تواند شمایان را دوباره زنده کند. پیرپسر‌ها و پیردختر‌های آلبانی نشین که خودشان مرده‌تر از آن اند که کاری از آنان ساخته باشد. رطب و یابسی که می‌بافید هم بیشتر ذهن خودتان را درگیر می‌کند، وگرنه مردم ما شما را بهتر از خودتان می‌شناسند.

۱۰ ثانیه که هیچ، ۱۰ هزار سال هم که رسانه نشین شوید و مدام از خودتان بگویید، هرگز نمی‌توانید خیانت پیاده نظام شدن برای صدام را توجیه کنید. نمی‌توانید خیانت جاسوسی برای دشمن ایران را از یاد‌ها ببرید. فقط خون ۱۷ هزار شهید ترورشده بر ذمه شما نیست که شهدای جنگ شهر‌ها هم در سیاهه روسیاهی شما تعریف می‌شود. شما هم اگر خودتان را به فراموشی بزنید، ما یادمان نمی‌رود گرا‌هایی را که به دشمن می‌دادید.

هر منطقه‌ای که با گرای شما هدف هجوم بمب‌های آتشین هواپیما‌های عراق بعثی قرار گرفت، به تعداد ذرات خاک خویش با شما دشمن است. زشتی رفتار و سیاهی رویتان چنان نفرت انگیز است که نه مردم انقلابی ایران که مخالفان نظام هم از شما متنفرند. این تنفر تا جایی است که ایستادن در کنار شما را هرگز تاب نمی‌آورند. این را خود شما بهتر از همه باید درک کرده باشید که در دل هرایرانی، نفرت از شما لهیب می‌کشد.

کورخوانده اید که می‌پندارید با چنین اقداماتی می‌توانید کاری بکنید. شما مرده اید. آنچه مسئولان باید به جد بررسی کنند، این است که چه کسانی با نشان دادن جنازه متعفن جنایتکاران آرامش خاطر مردم را برهم زدند، از چه راهی آمدند و از کدام راه رفتند. راهشان را بشناسند و ببندند، وگرنه به دلیل فعل و شخصیت فاعل، شما برای همیشه مرده اید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->