تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۹۷۴۱۳
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار می‌شود
با تصویب ستاد ملی کرونا قرار است بازی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال امارات در مقدماتی جام جهانی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با توجه به شدت گرفتن سویه جدید ویروس کرونا (اومیکرون) در ستاد ملی کرونا مصوب شد که بازی تیم‌های ملی مقابل تیم ملی فوتبال امارات بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

در این خبر که از سوی ستاد ملی کرونا مخابره شده، چنین آمده است:در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با توجه به افزایش شیوع کرونا، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار شود.  

به این ترتیب هواداران تیم ملی دیگر نمی‌توانند بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند وباید از طریق تصاویر تلوزیونی نظاره گر این بازی باشند.

این تصمیم درحالی اتخاذ شد که بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق درحضور تماشاگران برگزار شد و حتی بانوان نیز اجازه حضور در ورزشگاه را یافتند.

البته صعود تیم ملی به مرحله بعد قطعی شده و از نظر روانی نیازی به حضور تماشاگران نیست و جشن صعود نیز بعد از بازی با عراق درورزشگاه آزادی برپا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->