۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت، به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات دلار در کانال ۵۷ هزار تومان | کاهش قیمت سکه (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودرو‌های برقی رهن و اجاره در بولوار دانشجوی مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت تولید گوشت قرمز در کشور
سرخط خبرها

آغاز توزیع رب ارزان‌ در مشهد

  • کد خبر: ۹۷۷۳
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۱
آغاز توزیع رب ارزان‌ در مشهد
جزایری| در حالی که قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی در بهار امسال به ۱۶ تا ۱۸ هزار تومان رسیده بود، افزایش تولید گوجه فرنگی سبب شد قیمت هر قوطی رب در اواخر تابستان امسال به ۱۰ هزار تومان کاهش بیابد. با این حال، گرانی‌های اخیر گوجه فرنگی دوباره سبب افزایش قیمت رب در بازار شده بود. بر این اساس توزیع رب ارزان قیمت در استان در دستور کار قرار گرفت. از این رو روز گذشته انجمن صنایع تبدیلی خراسان رضوی با هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع هر قوطی رب به قیمت ۷۵۰۰ تومان را در مشهد آغاز کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جریان بازدید از روند عرضه محصولات صنایع تبدیلی استان زیر قیمت بازار به شهرآرا گفت: ۲۶ کارخانه استان هر قوطی رب گوجه فرنگی را به صورت مستقیم و با قیمت ۷۵۰۰ تومان به شهروندان عرضه می‌کنند. علی رسولیان افزود: این اقدام در راستای کاهش نقش واسطه‌ها در توزیع اقلام اساسی صورت گرفته است. ورود انجمن صنایع غذایی استان به توزیع رب سبب شده است این ماده غذایی با نرخی کمتر از ۲ سال گذشته در مشهد توزیع شود.  وی درباره وضعیت بازار کالا‌های اساسی نیز گفت: ذخایر دامی استان در حد مطلوب است و به بیش از ۲ سال گذشته رسیده است. رسولیان به افزایش عرضه توزیع برنج در بازار هم اشاره کرد و گفت: برنج پاکستانی و هندی بدون محدودیت در استان و مشهد توزیع می‌شود. در یک هفته گذشته ۱۰۰۰ تن برنج در بازار توزیع شده و ۵۰۰ تن برنج دیگر قرار است به شهرستان‌ها تخصیص یابد. وی افزود: قیمت شکر در بازار نیز به تعادل رسیده است و اکنون کمبودی در توزیع این کالا نداریم.
محمدرضا مس فروش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، نیز در این بازدید گفت: به دنبال افزایش مشارکت واحد‌های تولیدی در توزیع کالا‌های اساسی هستیم تا از این طریق، اقلام غذایی به صورت مستقیم و با قیمت کمتری به دست مصرف کننده نهایی برسد. علیرضا بوستانی، رئیس انجمن صنایع تبدیلی خراسان رضوی، نیز گفت: هر قوطی رب به قیمت ۷۵۰۰ تومان در ابتدای بولوار فرامرز عباسی، جنب بانک تجارت، ساختمان تعاونی کارخانه‌های کنسرو و رب خراسان رضوی، توزیع می‌شود. ضمن اینکه فروشگاه‌های شهر نیز می‌توانند رب ارزان قیمت برای توزیع دریافت کنند. در این طرح به هر نفر ۱۲ رب فروخته می‌شود.
این بازدید بدون حاشیه نیز نبود. در جریان این بازدید، یکی از شهروندان با اشاره به کاهش قیمت گوجه فرنگی در شهریور امسال گفت بسیاری از شهروندان در همان ماه با خرید فله‌ای گوجه، بخش زیادی از رب مورد نیاز خود را تأمین کرده اند. از این رو، مسئولان باید طرح‌هایی برای عرضه ارزان‌تر کالا‌های اساسی مانند برنج و روغن اجرا کنند. در زمان خروج مسئولان نیز خانمی با اشاره به افزایش هزینه‌های زندگی گفت اکنون کاهش هزینه‌های مسکن و افزایش درآمد‌ها ضرورتر از توزیع رب و کنسروجات است. با این حال، مسئولان توزیع کالا به این شهروند قول دادند عرضه مواد غذایی با قیمت منطقی‌تر انجام خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->