شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

محبوب‌ ترین هتل های تهران در زمستان ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۷۸۰۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
محبوب‌ ترین هتل های تهران در زمستان ۱۴۰۰
محبوب ترین هتل های تهران در زمستان ۱۴۰۰ نظیر هتل آزادی، هتل استقلال، هتل اسپیناس پالاس و هتل هما است.

گزارش آگهی

تهران شهری بزرگ بوده که سالیان سال است به عنوان پایتخت شناخته می‌شود. از همین‌ رو جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد و توانسته گردشگران زیادی را جذب کند. البته بی‌انصافی است اگر از مراکز خرید لوکس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی بزرگ و مدرن، بیمارستان‌های پیشرفته، رستوران‌های مثال‌زدنی، پارک‌های جنگلی زیبا، دریاچه‌های مصنوعی، عمارت‌های قدیمی، کاخ موزه‌های زیبا و مراکز تفریحی تهران حرفی نزنیم. در میان همه این‌ها باید ابتدا به هتل های تهران اشاره کنیم.

مسلم است که گردشگران قبل از سر زدن به جاذبه‌ها و جاهای دیدنی تهران، باید در یک مکان مستقر شوند. با توجه به سلیقه‌های متفاوت افراد، هتل های متنوع و بسیاری نیز در شهر تهران فعالیت می‌کنند که شاید با اکثر آن‌ها آشنایی نداشته باشید! بهتر است ادامه این مطلب را با ما همراه باشید تا به محبوب‌ترین هتل های تهران در زمستان ۱۴۰۰ اشاره کنیم.

هتل آزادی تهران

اتاق 2 تخته هتل آزادی تهران

 

در میان هتل های لوکس تهران، نام هتل آزادی می‌درخشد! هتلی ۵ ستاره که سال ساخت آن به پیش از انقلاب بازمی‌گردد. هتل آزادی تهران با امکانات لوکس و مدرنش رضایت مسافران را به دست می‌آورد و با چشم‌اندازی که به کوه‌های البرز دارد، دل همه را می‌برد. اگر بخواهیم از اتاق‌های راحت و دلباز این هتل بگوییم، باید به اتاق استاندارد، اتاق توئین یا دبل، سوئیت رویال، سوئیت جونیور، سوئیت دوبلکس، سوئیت پرزیدنتال و اتاق ویژه افراد کم‌توان اشاره نماییم.

هتل آزادی موقعیت مکانی خوبی دارد. این هتل دقیقاً در ۲ بزرگراه اصلی تهران یعنی بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار قرار گرفته است. با توجه به همین موقعیت مکانی، هتل آزادی در نزدیکی نمایشگاه بین المللی، مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال، پارک ژوراسیک تهران، سالن اجلاس سران، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و مرکز اجتماعات و سالن صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.

از قلم نیفتد که هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین رستوران و کافی شاپ است که نمونه آن‌ها رستوران ایرانی پارسه، رستوران ایتالیایی بیچه، کافه ایتالیایی پرسیت، رستوران ژاپنی کنزو، بوفه ناهار و شام و بوفه صبحانه است. در کنار رستوران‌گردی بد نیست به اماکن ورزشی و تفریحی این هتل هم سر بزنید که نظیر آن سالن ماساژ، سالن بدنسازی، جکوزی، حوضچه آب سرد، سونا خشک و بخار، استخر و تنیس روی میز است.

از خدمات هتل آزادی نیز می‌توان به پارکینگ، خشک‌شویی، خانه‌داری، روم سرویس ۲۴ ساعته، تورهای یک ‌روزه، گالری طلا، گیفت شاپ، بیزینس سنتر و تاکسی سرویس اشاره نمود. اگر میهمانی و جلسه کاری در راه دارید و در فکر رزرو هتل در تهران هستید، بهترین گزینه هتل آزادی تهران است.

این هتل دارای چندین سالن با ظرفیت‌های متفاوت و چیدمان متنوع است. هرکدام از این سالن‌ها مختص برگزاری یک مراسم خاص است؛ البته برخی از آن‌ها را می‌توان با تغییر چیدمان تبدیل به سالن جلسات یا پذیرایی نمود. از جمله این سالن‌ها سالن زمرد، سالن پانیذ، کافی هاوس آسمان، لانژ اختصاصی، سالن الماس و سالن برلیان است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

تاق 2 تخته هتل اسپیناس پالاس

به دنبال هتل های لوکس تهران هستید؟ به جرأت می‌توان گفت هتل اسپیناس پالاس یکی از باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین هتل هایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل زیبا جزو بهترین هتل های تهران بوده که در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار نموده است. هتلی در منطقه سعادت آباد با آب و هوایی بسیار عالی و چشم‌اندازی بی‌نظیر! هتلی که در ۲۱ طبقه ساخته شده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی است. از جمله واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس می‌توان به سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، بالکن‌دار رویال خانوادگی، اتاق استاندارد و دبل اشاره کرد.

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس بسیار راحت و بزرگ بوده و دارای تمام امکانات روز دنیا هستند. این اتاق‌‌ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی، تخت خواب‌های نرم و شیک، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، میز کار، اینترنت بی‌سیم پر‌سرعت، روزنامه‌ رایگان و روم سرویس ۲۴ ساعته است. از طرفی باید اشاره داشته باشیم که هتل اسپیناس پالاس دارای بهترین رستوران‌ها با منویی فوق‌العاده بوده که بهترین طعم‌ها را به میهمانان هدیه می‌کند.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس نیز در فهرست لوکس‌ترین هتل های تهران قرار دارد. این اقامتگاه به هتل اسپیناس بلوار هم معروف بوده؛ زیرا در بلوار کشاورز قرار دارد. هتلی که در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده و معماری فوق‌العاده آن حتماً نظر شما را هم جلب می‌کند. در رستوران‌های لوکس و لاکچری این هتل که به نام‌های رستوران بلوار ۱۲۶، رستوران مانداک و کافی شاپ آتریوم است، خاطره خوشی خواهید داشت. این رستوران‌ها انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند. خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل اسپیناس شامل آرایشگاه، تشریفات ویژه، باشگاه بدنسازی، ماساژ، چایخانه سنتی و استخر است.

هتل استقلال تهران

از دیگر هتل های ۵ ستاره تهران، هتل استقلال است. این هتل در سال ۱۳۴۱ ساخته شده و دارای ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت است. از آنجایی ‌که هتل پارسیان استقلال دارای دو برج بوده، ۲۶۱ واحد اقامتی آن در برج غربی و ۲۹۱ واحد اقامتی‌اش در برج شرقی قرار دارد. تمامی اتاق‌های هتل استقلال دارای مینی بار، تلویزیون، چای ساز، دوش، تخت راحت، چشم‌انداز رو به شهر یا کوه، اینترنت پر‌سرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته و صندوق امانات هستند.

از دیگر امکانات و خدمات این هتل نیز می‌توان به 7 رستوران متنوع، 2 کافی شاپ بسیار زیبا با نوشیدنی‌های خوشمزه، فروشگاه‌های لاکچری، پارکینگ بزرگ، انبار چمدان، فروشگاه کت و شلوار و خشکشویی اشاره نمود. قیمت هتل در تهران موضوعی است که ذهن اکثر مسافران را به خود مشغول می‌کند. به همین دلیل باید بدانید هتل استقلال از جمله هتل های قدیمی این شهر است که با توجه به امکانات و خدمات خوبش، قیمت معقولانه‌ای را برای اقامت در نظر گرفته است.

هتل هما تهران

یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما برای رزرو هتل در تهران هتل هما است. هتلی با‌اصالت که فعالیتش به سال ۱۳۵۲ بازمی‌گردد. البته این هتل در تیر ماه سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و امکاناتش به‌روز شده است. برج هتل هما ۱۶ طبقه بوده و ۱۷۷ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. سوئیت‌های مدرن و مجهز این هتل حتماً رضایت شما را کسب می‌کند.

 چشم‌انداز خاص این اتاق‌‌ها به رشته کوه‌های البرز و باغ‌های زیبای هتل است. هتل لوکس هما جزو بهترین هتل های تهران بوده و ۵ ستاره نیز هست. از دیگر ویژگی‌های خوب هتل هما، موقعیت مکانی آن است که دسترسی به مراکز فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تهران را میسر می‌کند. با کمی پیاده روی به مراکز خرید ونک خواهید رسید و می‌توانید برای قدم زدن به خیابان تاریخی و زیبای ولیعصر بروید.

 همچنین مرکز خرید آسمان، پارک ملت، پارک ساعی، موزه زمان و موزه پول نیز در نزدیکی هتل هما قرار دارند. ناگفته نماند که این هتل دارای رستوران‌هایی باکیفیت است که نظیر آن‌ها رستوران دلفین است. از طرفی هتل هما دارای امکانات ورزشی و تفریحی خوبی مانند سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و استخر است.

جمع‌بندی

مهم‌ترین اصل برای یک اقامت خوب، انتخاب یک هتل لوکس با امکانات عالی است. پس اگر می‌خواهید حسابی به شما خوش بگذرد، در انتخاب هتل، کوتاهی نکنید. برای رزرو هتل در تهران یکی از بهترین راهکارها، رزرو آنلاین است. اینکار را می‌توانید توسط وب سایت ایران هتل آنلاین انجام دهید. علاوه بر رزرو آنلاین هتل های تهران، این وب سایت قیمت هتل های تهران را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین هتل را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->