قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

از اولویت‌های مهم شورای ششم مشهدمقدس؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده

  • کد خبر: ۹۷۸۲۵
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
از اولویت‌های مهم شورای ششم مشهدمقدس؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: سرمایه‌گذاران زیادی با توجه به جذابیت‌های متعدد موجود در مشهد تمایل دارند در این شهر به حوزه ساخت و ساز به صورت انبوه‌سازی و یا خرد اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شورای ششم شهر مشهد ایجاد زمینه مناسب برای رونق ساخت و ساز در این کلانشهر است.

سخنگوی شورای شهر مشهد بیان کرد: در سال‌های اخیر متاثر از رکود ایجاد شده در سراسر کشور این مهم دامن‌گیر شهر مشهد نیز شده و رونق ساخت‌وساز را نیز متأثر کرده است.

حاجی بگلو گفت: قوانین حوزه ساخت‌وساز باید با نگاه حمایتی از سرمایه‌گذاران خرد حوزه مسکن تدوین شود.عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد تصریح کرد: رکود ایجاد شده و همچنین برآورد تورم حاکی از این است که ممکن است در سال آینده این رونق تحت تاثیر قرار گیرد.

حاجی بگلو افزود: سرمایه‌گذاران زیادی با توجه به جذابیت‌های متعدد موجود در مشهد تمایل دارند در این شهر به حوزه ساخت و ساز به صورت انبوه‌سازی و یا خرد اقدام کنند.

حاجی بگلو ادامه داد: شورای ششم در این زمینه خود را موظف می‌داند که در چارچوب قوانین و مقررات موجود پرچمدار حمایت از مسکن سازان باشد.

سخنگوی شورای شهر مشهد تاکید کرد: این قوانین باید با نگاه حمایتی به ویژه در حاشیه شهر مشهد تدوین شود و شورای ششم در این زمینه در حال آسیب‌شناسی قوانین موجود است.

حاجی بگلو تصریح کرد: با تدوین بسته‌های حمایتی در حوزه ساخت و ساز قطعا می‌توان مانع از فرار سرمایه‌گذاران حوزه ساخت و ساز در مشهد شد و با توجه به بهبود شرایط کرونا در مشهد امید داریم سال آینده سال رونق حوزه ساخت و ساز در مشهد باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم مشهدمقدس؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده است.
سخنگوی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط رکود و تورم حاکم بر کشور و قفل شدن بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده و خرد و متوسط می‌تواند ثمربخش باشد.
حاجی بگلو بیان کرد: شورای ششم یکی از اولویت‌های خود را به ثمر رساندن همین پروژه‌های زودبازده قرار داده است و مصوبات خوبی نیز در این زمینه داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر ششم مشهد تاکید کرد: اعتبارات خوبی نیز برای پروژه‌های زودبازده با محوریت محلات در نظر گرفته شده است و انشالله آثار خوبی خواهد داشت.

حاجی بگلو عنوان کرد: از سوی دیگر این پروژه‌ها اشتغال خوبی را نیز ایجاد می‌کند و رونق اقتصادی شهر مشهد را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: اعتبارات مناسبی از سوی شورا برای این امر در نظر گرفته شده و شورا نیز مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی خوبی برای این مهم در نظر گرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->