امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند وزیر خارجه راهی نیویورک شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید مقام حماس: نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است علت شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان کرمانشاه چه بود؟ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هشدار ایران به گروه ۷: تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی حمله هوایی ترکیه به مناطقی از استان دهوک در شمال عراق عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می‌شود حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس + فیلم
سرخط خبرها

فعالیت ۳ پایگاه مجازی در اغتشاشات اخیر

  • کد خبر: ۹۸۲۵
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
فعالیت ۳ پایگاه مجازی در اغتشاشات اخیر
معاون فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: در اغتشاشات اخیر سه پایگاه منافقان در آلبانی، عربستان و سلطنت‌طلبان برای هدایت آشوب‌ها فعال بودند و بخش مهمی از هزینه را عربستان سعودی تقبل کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد جاویدنیا شامگاه شنبه در یادواره شهدای افلاکیان بادرود اظهار داشت: از زمانی که برای هر صندلی خدمت‌گذاری حداقل خون ۷۲ شهید ریخته شده باید از شهدا مدد بطلبیم تا مدیون شهدا نباشیم.

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با بیان این‌که امروز خط مقدم ما فضای مجازی است و دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته و در حال آموزش و یادگیری علیه نظام است، افزود: تا زمانی که مردم و مسؤولان متحد نشوند و ابزار‌های صهیونیستی از بین نرود و فضای مجازی ما مستقل نشود، اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی بیان کرد: اگر شبکه ملی اطلاعات به عنوان سد نفوذ دشمن ایجاد شده و خدمات پایه از درون کشور ایجاد شده بود، اغتشاشات پیش نمی‌آمد و حتی نیاز به بستن اینترنت بین‌المللی نداشتیم.

جاویدنیا با تأکید بر این‌که در فضای مجازی چند بار باید آسیب ببینیم و خسارت وارد شود تا مسؤولان ذی‌ربط به نتیجه برسند، خاطرنشان کرد: تنها هدف دشمن در فضای مجازی شناسایی اطلاعاتی و نفوذ و جذب افراد برای قرار دادن مردم در برابر نظام است.

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با بیان اینکه حضور ما در ابزار خارجی به ضرر ما و نفع دشمن است، عنوان کرد: در ایام اغتشاشات وقتی اینترنت قطع شد دشمن دودستی به سر خود زد، اگر فضای مجازی دشمن باز باشد همین وضعیت خواهد بود.

وی ادامه داد: در فضای مجازی نیاز به انقلاب داریم، بیایید فکر کنیم چقدر در فضای مجازی خارجی توانستیم حرف حق انقلاب را در بین ۸۰ میلیون نفر ایرانی نهادینه کنیم.

جاویدنیا گفت: در ایام اغتشاشات اخیر سه پایگاه منافقان در آلبانی، عربستان و سلطنت‌طلبان برای هدایت اغتشاشات فعال بودند و بخش مهمی از هزینه را عربستان سعودی تقبل کرده بود، در نتیجه باید به فکر استقلال فضای مجازی باشیم و آن را مستقل کنیم.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->